antrax_ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg lurer på om det er noen netshop som har "PC Bygger" og som støtter Shuttle. (ikke komplett) k thanks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hvorfor trenger du pc-bygger når du har oss? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hvorfor trenger du pc-bygger når du har oss? Bare gi oss info., så skal vi hjelpe deg Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Du har jo også alltids hardware.no's guide.. Er enkelt å bygge en PC bare du vet hvor du setter de forskjellige tingene Lenke til kommentar
3dme Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Si hva du er ute etter,og du skal få svar! F eks: barebone,helst socket a,minimum 512 mb minne og skjermkort som er bra for spilling,trenger ikke mus,tastaur og skjerm,fordi dette har jeg. jeg skal bruke pcen til:Spilling og surfing og litt video redigereing Budsjett 9 000 Eksempel slutt. Si noe a`la det og vi finner noe bra for deg,desutten,er det i noen tilfeller,billigere og velge selv,enn og bruke pc byggeren og da få de samme delene + at du har større frihet med tanke på valg av utstyr og komponeter etc. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hvorfor trenger du pc-bygger når du har oss? så sant så sant Du kan få gode råd her Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hvorfor trenger du pc-bygger når du har oss? så sant så sant Du kan få gode råd her NEI FEIL,....... du kan få de BESTE råd her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå