karlfr Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hei Har en Compaq evo n600c. Etter at jeg la inn 512 MB ram i denne sjekket jeg i kontrollpanelet i windows og der sto det Cpu 1066 mhz, også rett under sto det 722mhz. Jeg prøvde derfor å skur av speedstep'en i biosen og den gikk da opp til 730. Betyr dette at jeg kun kjører på 730 mhz av totalt 1066? Hvordan kan jeg gjøre om dette? og dette kan vel ikke skylles minnet jeg akuratt har satt inn? Takker så mye for hjelpen Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Er det virkelig ingen som har vært borti det her, som kan gi meg et tips? Folk pleier jo å være så behjelpelig i andre forum jeg har vært inne på Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Sannsynligvis så ligger innstillingen i Windows. Under kontrollpannel og strøm alternativer finnes forskjellige "Power schemes". Hvis denne står f.eks. til bærbar og uten batteri vil windows klokke prosessoren ned. Sett denne til f.eks. Alltid på. Se nå hva som står ang. cpu hastighet. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Takk for svaret, men ikke noe hjelp å få der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå