Pyton.no - Salg Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei Blir vell siste innlegg før jeg tar kvelden Ostoremann: Takker Har en på kontoret som er litt fiske gal Så du får rette spørsmål til han - men det er ulovlig å drive fiske i akvariet hans, så vi får se hvor store de blir. Taz: Beklager at vi ikke ennå er noen for deg, men kanskje senere! Så om du ikke liker Opteron løsninger så må vi nok skuffe deg foreløpig. L03VIk, C4STOR og Haslum: Opera og IE funker 100% men som sagt tidligere har vi litt problemer med FireFox, men vi håper at neste oppgradering vil rette på dette! - Beklager for de problemer det skaper TonyMontana: Tusen Takk! Fair play er alltid best!! Vell, takk for i dag og om det er noe dere lurer på, skal jeg svare så godt jeg kan her på forumet eller på andre måter! Med vennlig hilsen Pyton.no - salg Lenke til kommentar
3dRacer Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Gratulerer med ny webbuttik, har jobbet med en webbuttik jeg også så jeg vet at det er mye som skal på plass. Ser at dere har et lite problem på siden, jeg har 1600x1200 oppløsning og da kommer headeren inn på nytt. Se bilde: Når det gjeller varene dere har der så burde dere få flere varer, spesielt nå tenker jeg på AMD, kan ikke fatte hvorfår dere velger å ikke selge dem, etter at AMD64 serien kom på markede så er de nesten like populere som Intel tror jeg. Savner også litt mer high end varer som Xeon prosessorer og pro skjermkort som quadro, firegl eller wildcat. Selv om det kansje blir ikke solgt så mye av så har det temmelig mye prestisje å ha dem på sidene. Jobber til daglig med 3d produksjon og mye grafisk og når jeg skal handle hos en webshop så pleier jeg altid å se om de har high end varer, når jeg ser at de har det ikke så pleier jeg ikke å handle der.... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Tror dere skyter dere selv i ryggen ved å ikke tilby Amd løsninger. Om jeg ikke tar helt feil retter dere dere mot avanserte databrukere og ikke førstegangs kjøpere, da veldig mange førstegangs kjøpere verken kan eller vil bygge sin egen maskin. Men veldig mange avanserte brukere vil gjerne ha det raskeste og/eller det som gir mest for pengene, og innen for begge disse kattegoriene faller Amd inn, med henholdsvis Opteron, Athlon-FX, Athlon 64 og budsjettskongene Xp og Duron Edit: Sent på natten og mye skriveleifs Endret 28. april 2004 av zaico Lenke til kommentar
Term Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg er helt enig i at det er dypt savnet med AMD på sidene deres. Tenker da på at flesteparten av HW.no nettverket har AMD cpu'er..i følge poll for en stund siden. Når jeg skal oppgradere så liker jeg å kjøpe systemet mitt på en plass, og når dere ikke har AMD så er dere ikke tatt med i betraktningen. Synd synes jeg. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 EDIT: Eeeeeen siste ting legger dere til 20gb Hdd/harddisk og 64mb ram - blir jeg helt fornøyd Hvis vi sier 20GB og 64MB så blir det korrekt også. B = bytes, b = bits. 8 bits = 1 byte. Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Når Pyton får seg en webside som er "presentabel", kommer dette til å bli bra tror jeg. Hvorfor ikke prøve denne; www.netproffen.no. Billig og god ser det ut som. OBS; Selv om jeg og jeg har samme etternavn som webredaktøren er vi ikke i slekt eller i familie. Så er nå det sagt..... Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei Har kommet litt mer her, så skal jeg se om jeg får svart dere så godt jeg kan i dag også 3dRacer: Problemet med oppløsningen er noe vi også håper vil bli ordnet når vi oppgraderer sidene våre (tror det skjer i begynnelsen av mai) og da kanskje det også blir støtte for FireFox! XEON CPU er allerede lagt ut - gjorde det for tre min. siden og søker du på XEON kommer de opp. "Mappen" med XEON kommer litt senere da det tar noen min. før strukturen blir oppdatert. På skjermkort siden jobber vi med å få til noe, har Matrox i dag som er et Hi-End kort, men kanskje ikke blandt de hotteste. Har du tips om hva vi skal velge av nVIDIA eller ATi's Hi-End kort? zaico: Jeg skjønner godt hva du mener, men foreløpig har vi kun valgt å satse på Intel og AMDs Hi-End modell Term: Samme gjelder her, men vi har forløpende dialog internt om hvilke produkter vi tilbyr og hører selfølgelig på dere som er forbrukere Jeg tør ikke å love noe men jeg personlig går utfra at det vil dukke opp noe snart Orjanp: Det ligger mange timer med hardt arbeid og slit bak alle disse trykkleifene Nikkos: Vi bruker MultiCase som ordre / webshop system (www.multicase.no). Vi er fornøyd med dette, er samme system som bl.a. Komplett brukte før de gikk over til SAP nå nylig. Vi jobber fortløpende med å gjøre siden bedre, men ting tar tid og det er mye som skal ordnes! Håper dere er ikke for missfornøyde med svarene jeg gav dere OG som før, tusen takk for alle tilbakeldingene dere kommer med! Med vennlig hilsen Pyton.no - salg Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Ikke rart de har mange feil på siden når en ansstt konatant må svare på hvorfor de har så mange feil her på forumet Neida, har sagt det på PM, og sier det her: Flott at wbshoppene har en person som kan henge på forumet og svare på spørsmål lett og fort. Synes og Pyton.no - salg har en veldig god tone Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei Etter massiv tilbakemelding fra dere, har vi nå gjort litt om på et par ting Vi har valgt å legge ut AMD 64 CPU og passende hovedkort. Vi valgte AOpen sine kort for Socket-754 mens vi har IWILL på Socket-940. Håper dere ikke har noe imot de produktene vi har lagt ut nå! Som dere ser, det nytter å komme med forslag til oss, vi hører på dere!!! Med vennlig hilsen Pyton.no - salg Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei Etter massiv tilbakemelding fra dere, har vi nå gjort litt om på et par ting Vi har valgt å legge ut AMD 64 CPU og passende hovedkort. Vi valgte AOpen sine kort for Socket-754 mens vi har IWILL på Socket-940. Håper dere ikke har noe imot de produktene vi har lagt ut nå! Som dere ser, det nytter å komme med forslag til oss, vi hører på dere!!! Med vennlig hilsen Pyton.no - salg nydelig:D men dere burde ta inn NForce3 250gb kort når de kommer inn, det blir et absolutt must for de med A64:D Lenke til kommentar
Cid Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Må bare kommentere..... Liker layouten på siden! (savner gamle komplett også) Siden det virker som dere vil ligge i kvalitet\fornøyde kunder nisjen... Hva med å ta inn antec strømforsyninger? De har fått noen av de beste testene jeg har lest. Siden dere fører iWill, kan jeg be dere bestille et spesifikt produkt, som dere egentlig ikke fører? Lian Li? I mest mulig grad fortelle om støynivå på kabinetter, vifter, HDD og strømforsyninger? Forslag i forbindelse med AMD, holde noen prosessorer, ikke hele rekkefølgen, fx- 2500+ og 3000+ og droppe duron fullstendig, holde ett billigmenbra HK, og et par "top notch" HK fx NF7S v2.0 og something? Sitter liksom med følelsen av at folk, skraper like over bunnen ELLER like under toppen, når de skal handle. Bare mine synspunkter på hva dere bør tenke på, og da spesielt på lydnivået, da dette er vesentlig for hvor lenge en kan oppholde seg i nærheten av maskina. Lenke til kommentar
Cid Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Ser at digitalimpuls snikleser litt også.... Når får dere EGENTLIG TC550W inn på lager? jeg måtte nøye meg med en midlertidig sak på 400w sist jeg bestilte! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) For all del ta inn amd xp - m 2400 35w utgaven, er veldig mange overklokkere som er glade i denne, tar dere den inn så kan det godt hende jeg handler for første gang til dere ;-) Endret 28. april 2004 av Malvado Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Dersom kundeservice('en) er like god og hyggelig som det "Pyton.no - Salg" viser seg frem som her, tror jeg dere vil score veldig høyt på dette punktet. Som (web)designer ble det et lite rusk i øyet at siden deres ikke var helt "kompatibel", som andre også har vist her, men det er det vel ikke akkurat din/deres feil. Men slikt blir lagt merke til (iallefall av sånne som meg ). Ser ut som en konkuransedyktig webshop dette her, kommer nok til å ta turen innom og k(l)ikke litt den 15. (=lønningsdag ) Lykke til! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 For all del ta inn amd xp - m 2400 35w utgaven, er veldig mange overklokkere som er glade i denne, tar dere den inn så kan det godt hende jeg handler for første gang til dere ;-) Sikler også etter en slik. Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei Vi er overveldet av alle tilbakeldingne vi får her! Vi bøyer oss i støvet for all feedback vi vår! king_pedersen: Dette er noe jeg ikke kan svare på nå, da jeg ikke har tilgang til AOpen's roadmap - men jeg regner med at de også kommer veldig snart med dette, men vi har IWILLs Socket-940 utgave (IWILL kjører nå buggfix for nVIDIA på driverene og hvis alt går som det skal så er de klare for utrulling fra neste uke!) Cid: Vi er fornøyde med siden, selv om det er noen små feil her og der Vi kan self. skaffe det du ønsker, men jeg er ikke sikker på om vi kommer til å legge det kabinettet ut. Har allerede hatt litt spørsmål om Thermaltake kasser som vi har tatt inn til de som ønsker det. På strømforsyningen siden har jeg (ikke dårlig hva?) lagt ut Chieftec / Enhance 460W strømforsyning. Bruker denne selv og er kjempe fornøyd med både støy og effekt (Min helt subjektive mening). Når det gjelder billig billig kort er vi litt scared, for det kan ofte oppstå mer retur ved å bruke billig kort derfor er vi på bero her og selger som du sier mer Hi-End produkter. Støy suger bigtime Malvado: Vi kom med AMD 64 og hovedkort i dag - så du må ikke be om undre Men det er litt avhengig av hva som skjer med tilgang påAMD 64! PoleCat: Du får prøve da Vi prøver å gjøre så godt vi kan hele tiden bedre kan vi ikke og vi lærer underveis! Du er ikke den første som kommenterer de "små" buggene som er der Tusen takk! Håper dere har fått lit mer info - er her for dere! Med vennlig hilsen Pyton.no - salg Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Gratulerer med ny webbuttik, har jobbet med en webbuttik jeg også så jeg vet at det er mye som skal på plass. Ser at dere har et lite problem på siden, jeg har 1600x1200 oppløsning og da kommer headeren inn på nytt. Se bilde: http://www.tyrkiskpepper.com/uploadfolder/pyton.jpg Når det gjeller varene dere har der så burde dere få flere varer, spesielt nå tenker jeg på AMD, kan ikke fatte hvorfår dere velger å ikke selge dem, etter at AMD64 serien kom på markede så er de nesten like populere som Intel tror jeg. Savner også litt mer high end varer som Xeon prosessorer og pro skjermkort som quadro, firegl eller wildcat. Selv om det kansje blir ikke solgt så mye av så har det temmelig mye prestisje å ha dem på sidene. Jobber til daglig med 3d produksjon og mye grafisk og når jeg skal handle hos en webshop så pleier jeg altid å se om de har high end varer, når jeg ser at de har det ikke så pleier jeg ikke å handle der.... *host, need inline frame ? *.. JA jeg er frontpage n00b Men men, uansett.. Ser bra ut.. Dere kan nok bli bra, om dere holder dere på dette nivået, med tanke på pris! Endret 28. april 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Tynnt utvalg på konsoll siden, kanskje dere tar inn noen Xbox, PS2 og Gamecuber med bra tilbehør og spill til en fornuftig pris snart? Kanskje dere til og med får mod-Chips? Det ser ellers bra ut! Lenke til kommentar
3dRacer Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 På skjermkort siden jobber vi med å få til noe, har Matrox i dag som er et Hi-End kort, men kanskje ikke blandt de hotteste. Har du tips om hva vi skal velge av nVIDIA eller ATi's Hi-End kort? Det er sant at Matrox og 3DLabs korta er ikke så "hotte" lenger. Jeg ville anbefalt at dere tar in Quadro FX serien og Ati`s FireGl serien. Det er ikke så mange webbutiker som selger Quadro korta, litt konkuranse skader ikke:) Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hei Stilnet litt her Hoax: Spill konsoller er egentlig ikke i vår fokus, da vi prøver å være en ren "PC hardware" tilbyder, men om det skulle kommer mer etterspørsel, er vi selfølgelig åpne for det! (Bare se på hva vi gjorde med AMD ) 3dRacer: Vi jobber med bl.a. nVIDIA gjennom Leadtek, men det er for tidlig å si noe som helst. ATi FireGL er vansklig å skaffe i europa og så vidt jeg vet er det bare Komplett i Norge som fører dette. Håper jeg fikk svart dere OK i dag også Med vennlig hilsen Pyton.no - salg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå