Gå til innhold

Webshopen Pyton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Har kommet mer å svare på her :D

Deathknight: Ja, det gjør vi. Vi holder på å teste ut litt ulike moduler bl.a. Kingmax og GEiL - men vi tør ikke å love når dette blir sluttført!

So: Yeap - Den Xboxen hadde et par feil, har rettet opp det med 64MB DVD :thumbup:

King_pedersen: Vi har hatt en del ønsker om dette og jeg har overbrakt infoen! Tør ikke å love noe ennå, men jeg garanterer at AMD Opteron kommer snart - håper du ikke blir for sur da :no:

Med vennlig hilsen

Pyton.no - salg

Lenke til kommentar
Hei

Har kommet mer å svare på her :D

Deathknight: Ja, det gjør vi. Vi holder på å teste ut litt ulike moduler bl.a. Kingmax og GEiL - men vi tør ikke å love når dette blir sluttført!

So: Yeap - Den Xboxen hadde et par feil, har rettet opp det med 64MB DVD :thumbup:

King_pedersen: Vi har hatt en del ønsker om dette og jeg har overbrakt infoen! Tør ikke å love noe ennå, men jeg garanterer at AMD Opteron kommer snart - håper du ikke blir for sur da :no:

Med vennlig hilsen

Pyton.no - salg

Hehe.. :)

Hvem var det som tipset om Pentium 3 733Ghz prosessoren forresten? Eller kom dere på det sjøl? :p

Lenke til kommentar

Hei So - det var G2Petter som tipset oss om XBOX CPUen - Rett skal være rett!

Navnet er litt rart Sc0oT men det er nok fordi vi ikke ønsket å et navn som "alle" andre og vi ønsket å skille oss litt ut, derfor heter vi Pyton :D

Supert med tilbakemeldinger!!!

Med vennlig hilsen

Pyton.no - salg

Lenke til kommentar

Helt greit for meg at dere ikke har AMD, altså...

Men virka som du/dere med stolthet sa at dere satser på ting med lite feil og mye stabilitet... ;)

Men innlegget mitt ble kanskje litt for krasst :blush:

Men jeg må nok bla gjennom sia deres når jeg skal oppgradere :)

Lenke til kommentar
Må si navnet er merkelig, men prisene duger.. GO PYtON!

Mm, ser fram til å prøve ut :)

-Tipper dere fikk bra reklame igjennom www.hw.no 's webshoptest ;)

EDIT: Måtte bare legge til at jeg fant den überraske xboxen først ;) ... Og at jonki fant DVD spilleren ;)

EDIT: Eeeeeen siste ting ;) legger dere til 20gb Hdd/harddisk og 64mb ram - blir jeg helt fornøyd :laugh:

Endret av So
Lenke til kommentar

Synes det er bra at en sjappe tar seg tid til å svare såpass inngående! Hva de har av varer og slikt er vel opptil dem., og så lenge de er åpne for ønsker er det flott. Synes personlig at de burde hatt AMD også, men om de velger å teste at alle delene passer sammen først er jo det egentlig flott slik at man slipper å nettopp måtte sende ting tilbake etter å ha kjøpt deler til en komplett PC.

Velkommen, Pyton! Synes det var bra dere tok inn de iWill-korta til Opteron. Nå trenger jeg bare penger...

edit: husk også at mange varer til salgs betyr større lager som igjen betyr at de kanskje ikke kan drive like billig. Det er deres konsept!

Endret av Mad Wolf Magnux
Lenke til kommentar
ja dere fikk VELDIG mye bra gratis ikke minst fra webshoptesten!

Må si det er sinnsykt bra dere har en her på forumet også:D

Lykke til!

Ja, det må jeg også si... det er virkelig fett at dere har liksom en/(er det kanskje flere? siden du er "salg" , og kanskje andre er "support" osv ;) eller er det litt søkt? :dontgetit: ) offisiell kontakt her på forumet :thumbs:

Lenke til kommentar
Håper disse gutta kan gjøre det bra, jeg var nedenom idag for å kjøpe noen disker, og tror du ikke han som ekspederte med lurte på om jeg trengte kabel til disken, jeg sa ja, og regnet med at han skulle ta betalt for dem, men til min store overraskelse så fikk jeg det helt gratis! Sinsykt kult akvarie dere har i butikken også. Når jeg får feriepenger, skal jeg garantert ta meg en tur nedenom dem igjen.

Bolla
Lenke til kommentar

Hei

Er jo hyggelig med tilbakemeldinger, man vil aldri bli bedre om man ikke hører noe! Ris og ros får vi tåle :)

kristteo: Ikke noe problem! Lov til å ha ulike meninger og oppfattninger om ting!

So: Vi har hatt en del bannere og andre ting på andre sider, ikke på Hardware.no - men jeg tror det kommer noe her snart også. Produktene vår har vært bl.a. omtalt på Dinside.no og TV2 :thumbup: og jeg tror det kommer en omtale i PC World om ikke så lenge. Kan ikke nekte for at det var kjekt med litt "ekstra" reklame og alle den feebacken vi har fått her viser bare at man ikke kan vile på laurbærbladene! Har mye å få orden på!

Wiak: Vi har jo noen AMD produkter da, Opteron hovedkort og CPUer kommer snart!

Mad Wolf Magnux: Vi mener at alle har rett til et svar, det er jo derfor vi er her! Om vi ikke svarer med en gang, så gjør vi det vi kan for å svare så fort vi kan! Du har også helt rett med strategi / profil - vi ønsker å være en nisje butikk og yte best mulig service / support på våre produkter og da kan vi ikke ha like godt utvalg som mange andre!

King_pedersen: Det er sant det! Tusen takk for tilbakemeldingen!

So: Det er bare meg som er aktiv på dette forumen. Men dere kan sende mail til oss enten til salg eller support så skal vi svare så fort vi kan! Om det skulle bli behov vil sikkert min kollega på support også komme innom :yes:

Men uansett, tusen takk for all tilbakemeldingene dere har gitt oss! Setter kjempe pris på slikt og vi tar opp det dere ønsker og lover å gjøre hva vi kan for å komme dere i møte - men vi må ikke gape for stort heller, bedre å være liten og god enn motsatt!

Med vennlig hilsen,

Pyton.no - salg

Lenke til kommentar
Hei.

Ville bare si fra om en ting:

Bruker Mozilla Firefox som nettleser, og da vises bare den gule framen nederst, resten av siden er hvit...

Noen andre med samme problem? Problemer i Opera o.l??

Det er nevnt høyre opp i tråden (på side 1 tror jeg :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...