Pyton.no - Salg Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei, Azone: Det er noe vi har rettett opp, men det tar litt tid før replikatoren slår inn . Men er under utbedring - Takker! Josteinsen: Takker og bukker Med vennlig hilsen Pyton.no - Salg Lenke til kommentar
Tycho Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg er også interisert i Headset. Også med mic. Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Har gjort litt undersøkelser rundt Pyton, og så lang som eg kan sjå så er det ikkje eit eget selskap, men hører til under Integral Gruppen AS som har organisasjonsnr 985 904 510. Dette med bakgrunn i at eg søkte på tlf. nr og då kom Integral opp i lag med Pyton. Kunne heller ikkje finne noko informasjon om Pyton i Brønnøysundregisterene, har det eget organisasjonsnr. eller heiter selskapet Integral og nettsidene Pyton? Dette er ikkje for å være vanskelig, men har hatt enkelte uheldig opplevingar med useriøs nettbutikkar, og sjekkar alltid slikt litt nøye før eg handlar hjå nokon. Spesielt når dei er nye. Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei, Tilbake fra lunsj. The 5 element: Det er et sammarbeide med en kunde av iNTEGRAL og iNTEGRAL, der det er en avtale om at vi drifter (sitter på alt av systemer og personell for pyton.no - de har kjøpt sin lisens til MultiCase og benytter seg av bl.a. iNTEGRAL's websystem) pyton.no. iNTEGRAL Gruppen AS er ansvarlige for alt av retur fra Pyton hvis pyton.no ikke skulle eksistere i fremtiden. Håper det gav deg en OK forklaring Tycho: Det kommer Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Raskeste spillmaskinen! XBOX 733GHz Pentium 3 20GB 64MB DVD ??? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Om headset, så minst Koss, helst sennheiser. Jeg kan med hånda på hjertet påstå at sikkert 90% av alle her inne har opplevd at den ene siden plutselig slutter å funke og/eller skurrer på billig headset (800kr--). Get some quality in there ! Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei, G2Petter: Du får ikke raskere XBOX om du ikke modder den Og hadde vi solgt den ferdig moddet tror jeg vi hadde fått litt problemer med Microsoft. Dr.X: Helt enig, så vi jobber med det, som sagt tidligere vet jeg at de har snakket om KOSS, men Sennheiser ser også ganske spennende ut! Med vennlig hilsen Pyton.no - Salg Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Vet ikke om du tok poenget mitt, men jeg har aldri sett en prosessor som kjører på 0,733 Terrahertz Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei G2Petter, du har helt rett - den hadde vært griserask!!! Men det var nok bare en liten trykkleif som hadde kommet inn Tror vi får spandere på oss noen briller her Med vennlig hilsen Pyton.no - salg Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Er det bare meg eller virker det som at Pyton.no har ekstremt mange skrivefeil. Bra er det selvfølgelig at disse blir rettet opp, men selve helhetsinntrykket peker litt mot den negative siden når det gjelder formuleringer av setninger og ord. Jeg håper dere vil gå i gjennom siden en gang til for å rette skrivefeil (dersom det er flere nå), dette hadde i hvertfall ført til et mye bedre helhetsinntrykk Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei Azone, All data vi har i vårt system blir lagt inn manuelt for å kunne sile ut de produktene vi ikke ønsker. Når vi gjør dette, kan det ofte føre til at dataene som vises ut kan ha ulike trykkleif. Vi har ca. 2000 varer i vår sortiment og da er det naturlig (beklageligvis) at man får ut feil info. Ser du på andre webshopper kan noen av de ha bare klippet og limt data fra konkurentene sine, noe som vi ikke ønsker å gjøre, da både vi ønsker å gjøre vår vri på tingene og vi ønsker ikke å "stjele" data andre har brukt både tid og penger på - det er unfair! Ser du bl.a. på PCene våre, ser du at de inneholder en struktur, her er dataene riktige, men det kan da skje at det blir skrevet en feil i produktinfoen. Ser du på linkene, produktblader (på de produkter som har det) skal dette riktig! Beklager at det er litt feil her og der , men vi jobber forløpende med å utbedre dette og setter da veldig pris på å få tilbakemeldinger, enten her eller på telefon / mail til oss. Og du har helt rett, det fører til et mye bedre helhets inntrykk Med vennlig hilsen Pyton.no - salg Lenke til kommentar
simes Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Skjønner det godt jeg.. Når man sitter og skriver inn vare etter vare så blir man fort litt ør i huet. Uansett, fint å se flere konkurransedyktige butikker på markedet! Fin og ryddig webside også. Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Skrivefeil, bryr jeg meg lite om.. det som er spennende, er deres utvalg av hovedkort for dual Opteron. Vil følge med litt på denne butikken. Men vil nok vente til det kommer et dual kort med pci-express.. Lenke til kommentar
thoering Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg synes det er svært undrende at en nystartet bedrift havner på 2. plass på en slik test, mens en veldrevet netbutikk som f.eks. psdata.no ikke en gang er inne på top 10 listen. PS Data ble ikke med i denne webshoptesten pga. feil fra vår (min) side. Dere kan lese mer om dette her. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Latterlig! Nei, AMD er altfor ustabile til å selge.... Gammel overtro! Finnes det noe ustabilt og sketchy her i verden så er det Celeron. Det selger dere Nesten rart dere selger ATI- skjermkort. For de har jo så rævva drivere, veit dere Endret 27. april 2004 av kristteo Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei Kristteo. Jeg skjønner at du kanskje blir provosert av at vi ikke vil selge AMD, men det er et valg vi har tatt (kanskje vi tar helt feil), men vi står for hva vi har valgt. Jeg husker godt ATi hadde problemer med driverene sine, bare se tilbake på Rage 8MB PCI utgaven som snudde bildene opp/ned i Photoshop (Skal si Aftenposten slet da - Det endte med at de byttet om til TSENG ET4000). Det jeg vil frem til er at en ting som vi er fornøyd med - kanskje andre liker mindre. Vi har lagt ut AMD Opteron hovedkort og kommer til å legge ut AMD Opteron CPUer. Vi har hatt kjempe god erfaring med Intel P4 Extreme Edition, P4 og Celeron - om du / andre har hatt dårlig erfaring er det slikt som skjer. Jeg håper man ikke blir sur / negativ ovenfor oss, men vi ønsker å kunne yte maksimal support / støtte til våre kunder og gjøre handlen så enkel / smertefritt som mulig. Med vennlig hilsen Pyton.no - salg Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Latterlig! Nei, AMD er altfor ustabile til å selge.... Gammel overtro! Finnes det noe ustabilt og sketchy her i verden så er det Celeron. Det selger dere Nesten rart dere selger ATI- skjermkort. For de har jo så rævva drivere, veit dere De må vel få lov til å drive butikken sånn som de vil. Les din egen signatur et par ganger. Kanskje det hjelper på humøret Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Latterlig! Nei, AMD er altfor ustabile til å selge.... Gammel overtro! Finnes det noe ustabilt og sketchy her i verden så er det Celeron. Det selger dere Nesten rart dere selger ATI- skjermkort. For de har jo så rævva drivere, veit dere Det er lenge siden ATI hadde dårlige drivere, byttet nettop fra Gf4 til Radeon 9800pro og det har aldri vært så stabilt før... Var fornøyd med stabiliteten til nVidia også, har aldri vært noe problem, men de har tapt seg litt med årene. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Grattis med ny "sjappe" Pyton! Har et par spørsmål.... Vet du hva "manufactured id" er på Verbatim spindelene til 369? Er prisene de samme på web som ved kjøp fra lageret? På forhånd takk! Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Synes det er litt bra med alle skrivefeilene jeg. Greit at det ser litt uprofft ut, men da ser man i alle fall at det er lagt ned litt arbeid i produktbeskrivelsen, noe pyton og sier. Å handle eller å få sove i senga sammen med samboeren. Det er spørsmålet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå