Gå til innhold

Webshopen Pyton


Anbefalte innlegg

Jeg ville anbefalt at dere tar in Quadro FX serien og Ati`s FireGl serien. Det er ikke så mange webbutiker som selger Quadro korta, litt konkuranse skader ikke:)

Men er dette kort som selges i nevneverdig skala? Enhver butikk vill jo helst ikke bli sittende med et produkt som folk ikke kjøper..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei ColaBoy, vår leverandør lager allerede en del Hi-End maskiner for CAD / CAM applikasjoner og til det har de brukt Matrox kort. De har også kommet med ønske å komme med et bedre alternativ da Matrox ikke er verdens "hotteste :devil: " kort lenger. Selfølgelig er slike kort ikke særlig lettsolgt, men det er et market for slike til Hi-End segmentet av markedet.

 

Men du har helt rett, ikke kult å sitte med lager på slike om de ikke flytter seg :scared:

 

Med vennlig hilsen

Pyton.no - salg

Lenke til kommentar
[quote name='Dr.X' date='29/04/2004 : 10:22'] Hm, rart at Pyton.no - Salg "tilfeldigvis" svarer akkurat 9 minutter etter tråden startet, og ikke har svar på noen andre poster.. Nå vil ikke jeg være med på å starte dårlig stemning her eller noe, men men :p [/quote]
Vel, kanskje pyton ble gratulert av hw.no også bestemte de for å sjekke dette ut selv.
Lenke til kommentar
Hm, rart at Pyton.no - Salg "tilfeldigvis" svarer akkurat 9 minutter etter tråden startet, og ikke har svar på noen andre poster.. Nå vil ikke jeg være med på å starte dårlig stemning her eller noe, men men :p

Hva er rart med dette? Om du henger på forumet, så er de såklart interresert i å svare på tråder som omhandler din egen butikk, og dette er dene eneste tråden jeg har sett om pyton, kanskje personen har en bruker her fra før, men ville ha ett "offisielt" navn, kanskje de sjekka forumet etter kåringen, hva vet jeg.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hei Dr.X, jeg fikk beskjed fra min kollega om web-shop testen som var på hardware.no og når jeg sjekket ut HW.no så samtidig på forsiden (til høyre at det var en som lurte på hva / hvem Pyton er).

 

Jeg svarte så godt jeg kunne, om jeg har gjort noe galt så beklager jeg for det!

 

Jeg har også ingen andre profiler og dette er første gang jeg har drevet med noe forum! :cry:

 

Med vennlig hilsen

Pyton.no - salg

Lenke til kommentar

Synes sida deres ser bra ut og håper dere klarer å holde det gående. Konkurransen er ganske hard i dag, og det stiller store krav til nettbutikker med tanke på pris og support. Ettersom pris er så presset som det er, så vil det avgjørende være kundebehandling, support og evnen til å ta seg av retur o.l. som kommer til å bli det avgjørende (IMHO). Jeg foretrekker dette fremfor å tjene en hundrelapp ekstra, og det er det mange andre som gjør også.

 

Synes dere egentlig har klart dere bra i begynnelsen og disse skriveleifene er noe som kan skje alle. Det vil alltid være noen barnesykdommer (eks. firefox) og lignende. Dem som starter opp en webshop uten en eneste feil må være fra en annen verden.

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar

Tror det er no rot med "Spill maskiner" og "Spill konsoller"...

 

Under "Spill konsoller" ligger det bare to gamepads men de er riktig plassert i henhold til underkategorien "Game Pad", men de er jo til PC...Ikke konsoll.

 

Lag heller en kategori som heter Spillutstyr å legg gamepads for PC under det, så blir det mere oversiktlig ;)

Lenke til kommentar
Hei Dr.X, jeg fikk beskjed fra min kollega om web-shop testen som var på hardware.no og når jeg sjekket ut HW.no så samtidig på forsiden (til høyre at det var en som lurte på hva / hvem Pyton er).

 

Jeg svarte så godt jeg kunne, om jeg har gjort noe galt så beklager jeg for det!

 

Jeg har også ingen andre profiler og dette er første gang jeg har drevet med noe forum! :cry:

 

Med vennlig hilsen

Pyton.no - salg

Ok, beklager mistanken :love:

Lenke til kommentar
Hei,

 

Jeg skal prøve å ta spørsmålene deres fortløpende - så får vi se :blush:

 

-GP500: Du savner AMD CPU og kompatible hovedkort. Det stemmer at vi har Socket-940 og vi kommer til å legge opp AMD Opteron CPUer, men vi i bero på AMD 64 / Socket-754. Dette er bl.a. med litt dårlig tilgang på CPUer og mye frem og tilbake med hovedkortene (Vi er litt sære :p ). AMD kommer også "snart" med ny standard for "hjemme bruk" og vi venter til den er klar, hvis det ikke blir for mye etterspørsel etter Socket-754. Det har også vært en del kompatiblitets problemer med RAM bl.a. og vi ønsker å tilby våre kunder produkter som vi er sikre på og som det blir minst mulig problemer med i etterhånd for dere som forbrukere (Er ikke noe gøy å sende frem og tilbake det man har kjøpt og ikke få glede av det man har kjøpt) :cry:

 

-Svenning: Det er noe du må høre med de "store". De har vært billige som oss en gang de også, men kanskje på grunn av at de har fått en større kunde masse enn det vi har, kan de øke sine priser. Men dette er hva jeg personlig tror og ikke hva Pyton.no står for / mener.

 

-Sparks: Du ønsker headsett - Dette har flere andre ønsket, men det hadde vært litt fint om vi fikk litt info om hva slags headsett som er ønskelig. Om dere kan, send oss en mail til [email protected] eller post det her om hva dere ønsker, så skal vi se om vi får ordnet opp i det. PS. Helt enig med deg - Vi burde ha hatt noen og jeg vet at de har tittet på bl.a. KOSS.

 

Håper vi har kommet med litt info til dere! :p

 

Med vennlig hilsen,

Pyton.no - Salg

KOSS headsett er bra bruker det i stuido! spørs så klart vilket..men def bra det er de...

Lenke til kommentar

Hei

 

Beklager at jeg ikke har fått svart dere før i dag!

 

MrVilla: Takk! Vi ønsker å fremstå som en ryddig og seriøs web-butikk. Selv om vi er små, må vi yte service, være raske på retur og "kjappe i vendiga" :) Som butikk vil vi gjerne være en nisje butikk, med mindre utvalg men ha kunnskap om hva vi selger. Vi vil også oppleve å få problemer vi ikke får løst der og da, men vi skal gjøre hva vi kan for at kunden blir fornøyd!

 

johskar: Tusen Takk!

 

Hoax: Jeg har bedt min kollega å rette opp på det! Håper det blir tatt i morgen!

 

Dr.X: Nemo problemo :blush:

 

darapa: Jups - så jeg tror de kommer, men jeg lover ikke noe ennå ;)

 

ATWindsor + AMD-King: Takker og bukker!!

 

Uansett, ha en god kveld og om det er noe, så skal jeg bistå dere så fort og godt jeg kan!

 

Med vennlig hilsen,

Pyton.no - Salg

Lenke til kommentar

Hei

 

Beistet: Du har helt rett, vi er ikke langt unna CC Vest. Ligger ca. 100 +/- nedenfor rett etter rundkjøringen om du kommer ovenfra. Så kan ikke si at du var helt på jordet :p

 

Krezzo: Er nok ikke bare du som savner AMD XP CPUene :blush: Men foreløpig har vi valgt å ta inn AMD 64 + Opteron. Men som sagt, ingen ting er umulig :roll: Takk forresten!

 

Med vennlig hilsen,

Pyton.no - salg

Lenke til kommentar
Sånn ca. hvor i forhold til CC Vest holder dere til ?

(Det er i det området eller er jeg helt på jordet ?  :roll: )

Lete litt på hjemmesiden f.eks? :p

http://www.pyton.no/aspx/pyton_k2.aspx

Hehe. Ja.

Jeg som var litt lat igår kveld. :)

Uansett takker for svar.

Må komme meg innom en gang.

Husker jeg så reklame i dagsavisen like etter nyttår elns!?!!

Dere har vel ikke planer om skaffe til vei noen flere "case-mods" vel ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...