MeSs2k Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hei..jEg Skulle gjerne hatt hjelp til å lage en frag movie....(Jeg Visste ikke vilket emne jeg skulle stille dette spørsmålet i så jeg håper dere kan svare meg her). jEg vil gjerne vite hvilke programmer jeg må ha og hvordan jeg bruker dem og hvordan jeg legger til musikk og tekst og klipper og sååne ting.....Vis ikke dere kan hjelpe meg kan dere kanskje gi meg en link til en side eller noe sånt som hjelper med sånne ting ellertil et hjelpeprogram...:VÆR SNILL OG HJELP meg: Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 få deg det aller simpleste programmet som Fraps2 der får du lyd samtidig når du "recorder" hvis du vil , og da må du ha en video editerings program rett og slett ... som Pinnacle studio , vegas 4.0, Liquid osv ....... Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Vet ikke til hvilket spill du skal lage frag movie, men kan jeg tippe på cs? Ontopic:Her har du en av de 100 trådene hvor dette er blitt spurt om før, og hvor jeg har linket til en del programmer du kan bruke.. Btw: Velkommen til forumet Endret 26. april 2004 av Hellslayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå