Neo_mandal Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 har akkurat brukt fdisk uten hell, så hvordan kommer jeg direkte inn i dos så jeg kan bruke fdisk igjen? nytter ikke med noe F8 osv.. raskt svar! takker Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Bootdisk ifra http://www.bootdisk.com f.eks. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Skal prøve det.. takker:-) Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Hvorfor lager du ikke en oppstartdiskett (Boot disk)i det operativsystemet du har. Hvis du har win 95/98 kan du lage en ved å gå til Min datamaskin/ Kontrollpanel/ Legge til (/)fjern program/ Legge til(/)fjern windowskomponeneter. Det er en mappe der som du kan velge hvis du vil lage en oppstartdiskett. Jeg husker ikke eksakt hva de forsjellige ikonene heter da det er en stund siden jeg brukte win98. Foxtrot Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Vet foxtrot..hehe, tenkte ikke på det med engang, men fdisk kan ikke lese korrekt harddisk størrelse hvis disken er eller er over 64mb min er jo 80.. så jeg visste ikke helt hvordan det da ville fungere.. men tror jeg har det på gli nå..:smile: takker for alle svar.. Lenge leve Hardware.no (hørte rykter om at hardware.no hadde en kanal på irc? stemmer dette? efnet, dalnet, undernet?) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Quote: On 2002-04-05 00:48, Neo_mandal skrev:(hørte rykter om at hardware.no hadde en kanal på irc?stemmer dette? efnet, dalnet, undernet?) Det er ikke http://www.hardware.no sin irc-kanal. Tatt opp mange ganger før i forumet. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 men man får raskt svar av kyndige personer der og da... efnet Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hvis du har winXP kan du bare formatere disketten, og merke av "create MS-DOS boot disk" så har du en oppstartsdiskett. uten CD-ROM drivere, mendet var vel ikke noe du trengte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå