Goophy Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Har sett meg ut de to klossene i topic, og lurte på om noen hadde erfaring med dem. Som hvilken vifte de fungerer best med etc. Vil gjerne ha alle slags erfaringer På forhånd takk. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hvis det er dette(MSI k7n2 delta-ILSR) hovedkortet du skal ha den på,passer ikke SLK947U,den bruker de 4 feste-hullene rundt sokkelen,som ditt HK ikke har... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Hvis det er dette(MSI k7n2 delta-ILSR) hovedkortet du skal ha den på,passer ikke SLK947U,den bruker de 4 feste-hullene rundt sokkelen,som ditt HK ikke har... Jeg vet det. Skal sitte på et nf7-s Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg vet det. Skal sitte på et nf7-s Passer ikke helt der heller,i følge Thermalright... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Jeg vet det. Skal sitte på et nf7-s Passer ikke helt der heller,i følge Thermalright... Joda, passer fint med en spesiell bakplate, som jeg har. Passer såvidt. Slutt å mase om inkompatibilitet nå Endret 26. april 2004 av Goophy Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 "Maser" bare fordi jeg selv har lyst på SLK947U,men ikke vet hvor eller hvordan mann får tak i den "neo-backplate"...? Eller hvor mye den koster? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Se her... Søkte litt rundt nå, og det ser ut som om veldig mange bruker nf7+SLK947 uten problemer... Edit: gal link Endret 26. april 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Har selv slk-947u med neo back-plate. Ta kontakt med salgsavdelingen i Thermalright og si at du vil kjøpe Neo Backplate, da får du et Creditcard Authorization Form per mail som du må fakse tilbake med kopi av kredittkort og id-kort, koster $5USD for plata og $4USD for transport. Tar ca. en uke i postgang fra du får melding om at platen er sendt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Har selv slk-947u med neo back-plate.Ta kontakt med salgsavdelingen i Thermalright og si at du vil kjøpe Neo Backplate, da får du et Creditcard Authorization Form per mail som du må fakse tilbake med kopi av kredittkort og id-kort, koster $5USD for plata og $4USD for transport. Tar ca. en uke i postgang fra du får melding om at platen er sendt. Hvilken vifte bruker du på blokken? Hadde tenkt meg en deltavifte, koblet til rheobus... Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOVS1 Funker fint, holder min xp2100 (Thoroughbred) @ 2ghz rundt 30 grader idle på ca. 3000rpm Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 hmm, denne bakplaten fikk jeg med fra microplex når jeg bestillte SLK947u, uten og si ifra, virker som om det var ganske standard, har nf7-s v.2.0 og SLK947u passer ypperlig, har en 80mm vifte montert på den.. på MAX load ligger cpu tempen på 38 grader(hvis jeg kjører vifta på fullt) idle er rundt 33 mvh Joakim Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det sies at SLK947U skal være mer kompatibel med flere HK enn SLK900. Dette grunne en litt bedre design. Rent bortsett fra det skal ytelsen stort sett være det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå