Petterahl Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Er det farlig å ha agp volten på 1,7 Volt? Har PowerColor 9800Pro. Får mye bedre stabilitet når jeg har høy agp volt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 At du får bedre stabilitet er nok bare no du innbiller deg. Skjermkortet trenger nesten ikke strøm fra agp-porten da det har en egen molex kontakt. Det eneste du oppnår med høy spenning på agp-porten er at skjermkortet brenner opp... Du burde sette den ned til 1.5v igjen... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Har lest flere plasser om folk som kjører 1,7 Volt på AGP i forbindelse med stabilitet. Har faktisk selv merket mer stabilitet ved å øke den fra 1.5 til 1.7V. Etter noen mnd med 1.7V, funker fremdeles mitt 9800PRO Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Hvem skal jeg tro på ? Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Må føye meg inn i rekken her. PC'n min kræsja ofte på noen av spillene uavhengig av hvilke drivere jeg prøvde. Til slutt satte jeg opp agp volten med 0,1 volt og etter det har maskina vært dønn stabil. Så det har noe for seg. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 har høyrt at når du auker agp spenninga så pumper du meir volt til HK chipsett Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Mener å ha lest en del steder at volten på AGP er noe man køddder minimalt med. Mener det var snakk om maks 5% +- Hvor og hvem husker jeg desverre ikke, men det var i forbindelse med at man kan låse AGP volt i BIOS når man kødder med volten tilCPU Lenke til kommentar
zaico Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Vet at enkelte med nforce2 kort er nødt å øke spenningen på agp porten for å få r9800 til å kjøre stabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå