above Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hallo Jeg trenger et program som gjør at jeg kan styre pc`n til en annen fra min pc. Har dere noe forslag? Takker for svar på forhånd! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
above Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Ingen som kan hjelpe meg eller??? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det er en slik funksjon innebygd i XP - den heter "Eksternt skrivebord" Lenke til kommentar
medlem-42062 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Hvis du ikke har Xp\2k: RealVNC, enkelt og gratis (tror jeg) realVNC Endret 27. april 2004 av Krusty^ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 .. eller Remote Administrator. www.radmin.com Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 PCAnywhere er min favoritt! Lenke til kommentar
above Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 PCAnywhere er min favoritt! Er dette Norton sitt program? Trenger den andre pc`n, altså den som jeg skal fjernstyre også dette programmet for at jeg kan fjernstyre pc`n eller er det bare den maskinen som skal fjernstyre som trenger det? Takker for svar! Lenke til kommentar
above Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 .. eller Remote Administrator. www.radmin.com Jeg fikk lastet ned en prøveversjon av dette programmet, men jeg fikk dte bare ikke til å fungere. Jeg greide bare ikke å få det til å connecte pc`n som jeg skulle fjernsttre osv, Kunne du har sendt meg en PM om hvordan jeg skal ordne instillingene og hvordan jeg skal få det til å fungere? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg trenger et program som gjør at jeg kan styre pc`n til en annen fra min pc.Har dere noe forslag? Tør jeg spørre om hensiktene dine? Og ja, PCAnywhere er Symantec(Norton) sitt produkt. Lenke til kommentar
emilst Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 I Windows XP finnes det en funksjon som heter "Be om fjernhjelp". Dersom begge har installert MSN Messenger - dobbeltklikk MSN Messenger ikonet. Alle parter må ha installert XP for å benytte denne funksjonen! Velg "Handlinger" - og "Be om fjernhjelp". Begge må være tilkoblet nettet. Har benyttet dette for å hjelpe flere familiemedlemmer, venner osv. Fungerer helt utmerket! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 radmin er meget bra. Bruker det til å styre en hel haug med servere på jobben. Mye billigere en for eksempel PCanywhere. Har ett problem- på enkelte maskiner bruker programmet utrolig mye ressurser, mens på andre er det ikke noe problem. Dette har liten sammenheng med hvor kraftige maskinene er. Hadde prøvd radmin, jeg.. Lenke til kommentar
above Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 radmin er meget bra. Bruker det til å styre en hel haug med servere på jobben. Mye billigere en for eksempel PCanywhere. Har ett problem- på enkelte maskiner bruker programmet utrolig mye ressurser, mens på andre er det ikke noe problem. Dette har liten sammenheng med hvor kraftige maskinene er. Hadde prøvd radmin, jeg.. Jeg prøvde å bruke dette jeg og, men jeg får bare ikke connectet til ip`n til en venn av meg Hva kan jeg gjøre for å få dette til å virke? Kan det ha noe med porten å gjøre? Takker for svar! Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg prøvde å bruke dette jeg og, men jeg får bare ikke connectet til ip`n til en venn av meg Hva kan jeg gjøre for å få dette til å virke? Kan det ha noe med porten å gjøre? Det har noe med porter og gjøre. Det er viktig at den porten du setter opp at radmin skal bruke er åpen med både TDC og UDP i routeren/firewallen din. Den må være åpen på begge maskinene det gjelder. Da virker programmet, men samtidig er sikkerheten på maskinen din redusert en god del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå