Gå til innhold

Program som kan styre/fjernstyre en pc fra min pc

above

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PCAnywhere er min favoritt!

Er dette Norton sitt program?

Trenger den andre pc`n, altså den som jeg skal fjernstyre også dette programmet for at jeg kan fjernstyre pc`n eller er det bare den maskinen som skal fjernstyre som trenger det?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
.. eller Remote Administrator. www.radmin.com

Jeg fikk lastet ned en prøveversjon av dette programmet, men jeg fikk dte bare ikke til å fungere. Jeg greide bare ikke å få det til å connecte pc`n som jeg skulle fjernsttre osv, Kunne du har sendt meg en PM om hvordan jeg skal ordne instillingene og hvordan jeg skal få det til å fungere? :blush::love:

Lenke til kommentar

I Windows XP finnes det en funksjon som heter "Be om fjernhjelp". Dersom begge har installert MSN Messenger - dobbeltklikk MSN Messenger ikonet. Alle parter må ha installert XP for å benytte denne funksjonen! Velg "Handlinger" - og "Be om fjernhjelp". Begge må være tilkoblet nettet.

Har benyttet dette for å hjelpe flere familiemedlemmer, venner osv. Fungerer helt utmerket!

Lenke til kommentar

radmin er meget bra. Bruker det til å styre en hel haug med servere på jobben. Mye billigere en for eksempel PCanywhere. Har ett problem- på enkelte maskiner bruker programmet utrolig mye ressurser, mens på andre er det ikke noe problem. Dette har liten sammenheng med hvor kraftige maskinene er. Hadde prøvd radmin, jeg..

Lenke til kommentar
radmin er meget bra. Bruker det til å styre en hel haug med servere på jobben. Mye billigere en for eksempel PCanywhere. Har ett problem- på enkelte maskiner bruker programmet utrolig mye ressurser, mens på andre er det ikke noe problem. Dette har liten sammenheng med hvor kraftige maskinene er. Hadde prøvd radmin, jeg..

Jeg prøvde å bruke dette jeg og, men jeg får bare ikke connectet til ip`n til en venn av meg :no: Hva kan jeg gjøre for å få dette til å virke? Kan det ha noe med porten å gjøre? :dontgetit:

Takker for svar! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg prøvde å bruke dette jeg og, men jeg får bare ikke connectet til ip`n til en venn av meg  Hva kan jeg gjøre for å få dette til å virke? Kan det ha noe med porten å gjøre?

Det har noe med porter og gjøre. Det er viktig at den porten du setter opp at radmin skal bruke er åpen med både TDC og UDP i routeren/firewallen din. Den må være åpen på begge maskinene det gjelder. Da virker programmet, men samtidig er sikkerheten på maskinen din redusert en god del :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...