Darth Kjell Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Er det noen som vet om man kan få kjøpt Shagma på DVD, enten med norsk eller engelsk tale eller fransk tale og norsk/engelsk tekst? Det var verdens kuleste serie. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Var det den serien som gikk på NRK for gudvethvor mange år siden? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Shagma er bare utrolig bra. Lurer også veldig på hvor jeg kan få tak i episoder (VHS/DVD). Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har prøvd å finne det på dvd uten hell tidligere,. vet ikke om det har blitt noen forandring siden sist. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Åh.. åh! Jeg tenkte på den serien for senest noen dager siden! Herre.. det er så lenge siden! Jeg var en god del yngre da den gikk Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Veit den finnes et par episoder av på ulike fildelingsprogrammer, men ikke lovlig på DVD enda altså. Har sett om igjen episode 1 hos en kompis, og må si den vekket mange minner! Mye kul musikk der pirat-låten og introlåta og så andre. Dette er et godt eksempel på fransk anime. MEN husk at det blir ikke den samme opplevelsen som når du var liten om du får sett det nå. Den episoden jeg så var overraskende treig syntes jeg. Men Shagma er kjærkomment i enhver DVD-samling ja. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) ÅÅh! Den serien er mine beste tv-barndomsminner Håper inderlig at noen finner ut at den må gis ut på dvd. Da er jeg ikke sein om å kjøpe, nei Den heter forresten "Les mondes engloutis", og her er den informasjonen som Imdb.com har om den Edit: Woho! Fant noe på franske Amazon Fransken min er desverre ikke helt 100%, så jeg er ikke helt sikker på hvordan det fungerer å kjøpe der. Prisen er ihvertfall 17€ pr. sesong, og det er 2 seonger. Her er link til siden Endret 28. april 2004 av Eriond Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 hm.. mener at inderøy videregående skole har noen franske kasetter... er ikke helt sikker. Kunne uansett ha betalt i dyre dommer for en egnelsk / norsk versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå