AndersT2 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Var inne på Databutikken for å se, sjekka prisene på prosessorer, og er det ikke litt rart at de selger den samme CPUen med og uten kjøler til samme pris? burte ikke uten kjøler vært billigere, jeg ville i ihvertfall tatt med kjøler, selv om jeg ikke ville ha brukt den, just-cause. EDIT: tok feil butikk, les mitt svar lenger ned, inkl. linker Databutikken er riktig, ikke pyton, beklager Endret 26. april 2004 av AndersT2 Lenke til kommentar
leke_puzz Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) **Fjernet** Endret 26. april 2004 av Opus Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) **Fjernet** hø??? on-topic; Jeg fant ikke cpuer uten vifte jeg. Såvidt jeg kan se så selger de bare Intel Boxed cpuer Link Endret 26. april 2004 av Opus Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hei, Ser at du skriver at vi selger CPUer uten vifter. Tror du må ha sett feil, vi selger kun Intel Boxed CPU som betyr at CPUen kommer med vifte! Så da håper jeg vi har ryddet opp i dette Med vennlig hilsen Pyton.no - Salg Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) **Fjernet** Rett og slett bare patetisk oppførsel av deg! Har ikke noe bedre å bruke tiden på da?? Hvis ikke syntes jeg direkte synd på deg! Uansett er sikkert denne butikken han sikter til. Er ingen selvfølge at det skal være billigere men som regel er det det! Edit: Var en drøss med folk som svarte før meg gitt Endret 26. april 2004 av Opus Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Dreit meg litt ut der, det var feil butikk, hadde 3 webshopper oppe, det var databutikken. Fikser den øverste straks. Her er linkene: med: http://www.databutikken.com/no/default.php...d=P4S478N53-28R Uten: http://www.databutikken.com/no/default.php...d=P4S478N53-28B Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hei, Lov til å gjøre feil Finner dere noen feil, er det bare å komme med det, så skal vi gjøre det vi kan for å rette opp i det som ikke stemmer Med vennlig hilsen Pyton.no - salg Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Også Mpx.no har feil... Deres duron 1600mhz og 1800mhz er akkurat samme pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå