mistabeen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ser fin-fint ut! Artig den cdrw-løsningen! Stå på videre Lenke til kommentar
karamba Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Det ser bra ut! For å blidgjøre dama di så skulle jo du fått et bilde av stuegulvet mitt. Jeg har jo okkupert et hjørne av stua med mitt fugeskum/glassfiber-prosjekt i et halvt år nå... Selv om det begynner å tære på nå takler hun det overraskende bra! Ser fram til bilder av fronten. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Mini update Legger inn et bilde av fronten, alt er ferdig nå, skal montere det i dag etter jobb eller på søndag... Da gjenstår det bare litt puss.... Spm. skal jeg droppe nettinga foran vifta? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 hm tror du burde la den være der med tanke på sokker osv (hadde nemmelig en kompis som sattefast sokken i en av viftene sine :!: ) og hvis det er småbarn i nærheten så kan du jo tenke deg at det er veldig fristende å stikke fingeren inn i vifta (selv jeg har lyst i blant:P) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 ikke dropp nettingen! det var bare driiiit fett!!! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har utrolig lyst å se cd-rw greia i aksjon, altså nye leds, og se hvordan det ser ut! Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 nettingen fungerer jo som et grov filter og er barnevennlig. hvis du har unger samt at den ser ikke stygg ut heller. jeg synes du burde ha den. (skulle vært mulig å laget enn poll på dette) Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Trur jeg lar nettingen stå litt jeg, legger ut bilder av cdrw i aksjon i morra eller på søndag, er litt spent selv Lenke til kommentar
cowai Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 nettinga var kult. Har det selv. Ta en neonwire bak den vifta(f.eks blå), så blir nettinga blå. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 du syns ikke du har holdt på lenge med KISS? har hørt at en god mod blir man aldri ferdig med men til en viss grad! jaja flott å se at du har begynt å jobbe med den igjenn Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 veldig pent det der.. gleder meg til å se resultatet. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 NICE! nettingen va nice. og som ryan dunn sier: noiCE Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2004 du syns ikke du har holdt på lenge med KISS? har hørt at en god mod blir man aldri ferdig med men til en viss grad! jaja flott å se at du har begynt å jobbe med den igjenn Lenge.... jo kanskje, men hele poenget var ikke og få et nytt kabinett, men og ha en hobby de dagene jeg hadde fri på jobb. Nå har jeg jobbet 6 dager i uka så jeg har ikke hatt så mye energi til prosjektet. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 du syns ikke du har holdt på lenge med KISS? har hørt at en god mod blir man aldri ferdig med men til en viss grad! jaja flott å se at du har begynt å jobbe med den igjenn Lenge.... jo kanskje, men hele poenget var ikke og få et nytt kabinett, men og ha en hobby de dagene jeg hadde fri på jobb. Nå har jeg jobbet 6 dager i uka så jeg har ikke hatt så mye energi til prosjektet. He-he! Du startet vel denne loggen for bare 2 mnd siden. 2 mnd er jo ingen alder for en skikkelig worklogg! Hobby-aspektet ved moddingen er noe jeg også kjenner meg igjen i. Dersom man ikke er avhengig av at maskinen er ferdig (altså at en har en annen maskin ved siden av) er det greit å ta seg litt tid. Det er greit å kunne kose seg når man jobber med maskinen! Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Film update Nå drar jeg til afrika i 2 uker, så jeg legger ut en film av hvordan diodeløsningen med cdrw ble..... GOD SOMMER! Film klipp (1,31mb) Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Film update Nå drar jeg til afrika i 2 uker, så jeg legger ut en film av hvordan diodeløsningen med cdrw ble..... GOD SOMMER! Film klipp (1,31mb) Veldig stilig! God tur til Afrika. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Morsom effekt! God tur, kos deg med alle dyra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå