(ODIN) Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 hei alle skal nå flytte på meg å må samtidig flytte nextgentel abonemntet mitt ligger ca 500 meter i fra sentralen nettet mitt er koblet på nå.avstanden til der jeg flytter vil komme opp i 1500 meter og kabelen vil gå ned fra 6mm til 4 mm.spørsmålet mitt er:vil dett ha noe å si for min pingtid eller kan jeg forvente det samme som før.er med i to klaner som holder til i usa så dette er faktisk viktig for meg. setter pris på alle svar odin Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Kan ikke forstå at dette skal kunne ha noe å si på din responstid. Jg har 1mbit fra bluecom og linja ligger 2973m fra sentralen. Jeg pinger min gateway med ca 17-19 ms og ligger på 22-30 generelt når jeg spiller på servere i norge. Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 takk for svaret,vet ikke helt jeg.ligger på rundt 155 ping når jeg spiller med klanene mine i usa.klarer meg faktisk veldig bra for de som lurer er det noen rundt på majorstuen i oslo som er veldig fornøyd med pingen sin .isåfall hvilken leverandør har du?trenger den beste rutingen når jeg spiller i usa. takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå