Gå til innhold

Er dette mulig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Basus skrev (2002-04-04 23:20):

Er det mulig å oppgradere en bærbar pc?

Det er en IBM Thinkpad med 32 mb ram og 200 eller 266 mhz mmx, med cd-rom og floppy.

Jeg fikk den hos min onkel siden han ikke hadde bruk for den mer, er det mulig å få feks 64/128 mb ram og kanskje 450 mhz?...

Håper det går an, noen som har forslag?

Vi hadde noen TP760ED maskiner som i allefall var enkle å oppgradere med tanke på minne... Var en liten luke under maskinen som kunne åpnes og der var det plass til en ekstra brikke... Har fremdeles en uåpnet 32MB brikke liggende som jeg kan sende deg om den kan brukes... IBM delenummer 92G7342...

Lenke til kommentar

Desvere er de bare minne og bateri cdrom dikettstasjon poversuplay og hovedkort som går ant å bytte.

(med hovedkortet er det som oftes skjermkort lydkort og cpun på og muligens en fast minne brikke)

Så det er ikke mulig å oppgradere den ana en muligens netverkskort på pcmcia kort, isdn, modem.

noen har også netverkskortet intergert i hovedkortet.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-05 11:53, xeon skrev:

CPU tviler jeg på er integrert på hovedkort....

Noen meninger om dette?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: xeon på 2002-04-05 11:54 ]</font>

stemmer nok det ja. Ofte er bioser ol. laget for _den_ maskinen og vil antagelik ikke støtte noe annet....

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-05 15:39, Basus skrev:

Du som hadde en brikker på 32MB, send meg en ny mail. [email protected]

Jeg fikk din mail men kunne ikke reply!?!

Har tenkt til å oppgradere RAM, CPU og få nettverkskort i den, hvis det går. Skal sjekke om kanskje elkjøp kan hjelpe meg med dette. (Liker ikke dem noe særlig, men de vet kanskje litt mer enn meg om akkurat dette da).

Mail er sendt! Eller vil jeg anbefale deg som det sies over å sjekke ut sidene til IBM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...