msh Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg har nylig kjøpt Western Digital 120GB. Det kommer klikke lyd fra harddisken noen ganger. Hva kan det være ? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Hadde klikke/tikke lyder fra en 10 gb Seagatedisk en gang, den gikk i stykker noen min. senere. Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg har en 100gb WD og den klikker også engang iblant, men det er bare når jeg hadde den på Celeron maskina mi med bare udma 33. ikke vært på den nye maskina som har udma 133(disken går på 100). Vet ikke hvorfor den er sånn, men har 2 venner som har opplevd det samme med sine 100 og 120Gb disker! Håper noe av dette er til hjelp. Lenke til kommentar
hjalle Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Kjøpte 2 120 gb hos psdata den ene lagde lyd,sendte den tilbake fikk ny, problemet løst Lenke til kommentar
Jo Magnus Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 min WD 45gb'er bynte å lage klikkelyder.. Den ble gradvis dårligere og dårligere helt til den klikket helt og fikk maskinene til å låse seg 24/7. rykte den ut og kastet den gjentatte ganger mot en murvegg. Situasjonen forbedret seg ikke... Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Slike "klikke" lyder kan være tegn på svakter og snarlig disk feil. Kontakt leverandør for reklamasjon. Denne klikke lyden kan også oppstå om harddisken ikke får nok strøm pga. PSU eller dårlige "Y" forgrenere eller andre svakheter i strøm tilførselen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå