Artistic.Hipster Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hadde nå håpet på en poll her, men det er hvist ikke mulig å lage det så da får jeg bare ta det slik som dette Men uansett hvor mange er det som enda bruker sms tjenester? Gjerne kom med utdypninger hvorfor eller hvorfor du ikke bruker sms tjenester Jeg bruker det ikke, enkelt å greit fordi jeg fører bilder og lignende over til telefonen via minnekortleseren eller docking stasjonen Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Bruker det ikke fordi jeg har E700. Har bestillt en ringetone men wap'en er treg og jeg greier meg fint uten å bestille masse surr. Pleide å kjøpe spill og slikt til 3510i'en min men den var det masse spill til da.. Lenke til kommentar
picko Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Eneste jeg kan benytte en gang i blandt er nr-søk. Ringetoner, bilder etc. det er det egentlig bare tull å bruke penger på. Man har da både, IR, Bluetooth, minnekort & docking... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Bruker det aldri. For meg så er sms tjenester o.l bortkasta penger. Lenke til kommentar
dragoon Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Lenge leve bluetooth og IR! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Bruker det aldri! Penger ut av vinduet Lenke til kommentar
jendor Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Bruker det aldri - overfører via BT eller kabel til de telefonene jeg har. Bortkasta å bruke 30 kroner på en ringetone. Men: Jeg har kjøpt(!) lisens til et par Symbian-programmer da.. som har blitt belastet som "premium sms"... teller dette? hehe Lenke til kommentar
kag Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Det hender vel en gang i blant. Men det er sjeldent. Er som regel bare snakk om en ringetone når jeg sender av gårde en melding. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg bruker det sjelden, kun til å sende etter navn eller telefonnummer. Ringetoner og logoer har jeg helt sluttet med. Har standard "ring-ring" tone. Skulle jeg derimot ha lyst på ny logo engang i fremtiden kommer jeg til å bruke datakabel. Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Aldri, bortkastede penger Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 He he, det var vel noe i denne duren her jeg hadde forventet meg ja. De som driver med SMS tjenester er nok noen luringer ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå