molna Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Anbefale Z600 når stort minne er et kriterie? 2MB holder ikke til mange bilder og MMS.... Vent heller på Siemens CX65. Jeg bruker den for tiden og der får du alt du trenger. 11MB minne, større og bedre display enn T630/Z600, mye raskere, bedre kamera med 5x Zoom og video-funksjon. CX65 er veldig bra på SMS. Den har SMS Zoom så du kan velge om du vil lese 11, 9 eller 6 linjer (med dertil store/små bokstaver). Menyene kan du endre med Skins og Themes og få slik du måtte ønske. Den har meget bra støtte for spill og utvalget kommer til å bli bra og bredt. CX65 vil bli tilgjengelig i Juni, med meget bra priser. Bare vent å se Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 / IKKE KJØP E700!!! En telefon med nydelige taster, ekstremt bra design, utrolig god skjerm, samt et bra kamera er ingenting for en dame. KJØP HELLER Z600!!! Som er mye større, har Bluetooth, HSCSD (er det det heter?) og et rævva kamera Det setter sekkert dama pris på.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Vil du gi henne noe fint eller minneverdig: Gå til en fin resturang eller kjøp et smykke eller no i den duren... Vil du gi dama di en go tlf.: kjøp z600 Hvis du er usikker: Snakk med dama eller ta hu me t en mobilforhandler å la hu bestemme btw. Skal du kjøpe telefonen med eller uten binding? @ingar: Jeg synes iallfall z600 tastene er bedre, især softwaren/programeringen.. Skjermene er ganske like Molna: Ikke dum ide, bra mobil det også, eneste "negative" at den ikke har kommet, ellers er den ganske bra.. Endret 27. april 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Habla Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hvis man først skal vente litt så burde man kjøpe k700 og ikke cx65.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Tja, kommer an på hva man trenger. CX65 har bedre display og vil være billigere. Dessuten er den mye penere og enklere å bruke, synes nå jeg. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Tja, kommer an på hva man trenger. CX65 har bedre display og vil være billigere. Dessuten er den mye penere og enklere å bruke, synes nå jeg. Bedre? K700 har jo mye høyere oppløsning.. Når den også da er "liten" må da skjermen bli veldig bra? Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 ingar: vent til du får sammenlignet dem, så ser du hva jeg mener. Liten vits i å diskutere det hvis man ikke har begge mobilene Lenke til kommentar
Habla Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Mobile-review.com mener at k700 fiker cx65 uten tvil. Hvordan får du det til at skjermen er bedre på cx65?? edit. fikk litt spasmer med disse ansiktene. Endret 27. april 2004 av Habla Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hvis verdens største Siemens-hateside MR sier det så er vel det enda et bevis på at det er motsatt Men, seriøst, CX65 har bedre display enn K700 ja. Og hvorfor den er det har jeg allerede forklart, den er STØRRE Neste som motsier meg bør i det minste ha begge mobilene foran seg Who cares anyways... Lenke til kommentar
SimenNor Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Takker for masse svar. Har tenkt å kjøpe en mobil nå så blir litt lenge til å vente på Siemens CX65. Hørtes litt dyr ut også, hva er det den kommer til å ligge på når den kommer? SE K700 kommer når? Den hørtes også veldig dyr ut så de kommer begge til å koste fint over 2500? Det letteste er nok å si det til hun, og få hun til å velge selv. Er ikke 100% sikker på om hun ønsker seg mobil i det hele tatt. Så enten spør jeg om hun vil ha mobil eller om hun vil at jeg skal finne på noe annet til henne. Er veldig kjedelig om hun får en mobil som hun egentlig ikke vil ha. Jeg er litt enig i Remerser med at du får mye mer for pengenen hvis du velger Z600. Nå har jeg ikke prøvd noen av mobilene, men inntrykket av å lese forskjellige artikler tilsier det. Går det an å fikse det med at E700 skriver stor bokstav etter punktum? Dette er noe hun kommer til å irritere seg grønn over. Får da høre med henne er nok lettest det. Det kan jo hende at hun vil ha mobil, men vente med å ha den. Kan noen linke til en test av SE K700 og CX65 så jeg kan lese om de? Hvilken pris vil de havne på når de kommer? Takker igjen for respons. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 nokia 3200 kan også bli en bra kandidat den har bra minne plass til ca. 100 bilder og det sies at den har bra kamera den har litt "rare" taster men dama blir nok fort vant med de.Den har rått design og radio i tilegg. Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hvilken pris vil de havne på når de kommer? CX65 vil ligge rundt 2500-3000, mens K700 trolig vil ligge rundt 3500-4000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå