Gå til innhold

Shuttle XPC SN85G4

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Trykk her !

Bra nok ? Burde jeg kjøpe en bedre PSU ? Og anngående plexiglass, noen som har gjort det på denne ? Vanskelig ?

Ikke kjøp ny psu. Ser du har kjøpt vifter og griller, lykke til. Som sagt tidligere; du får ikke plass til to harddisker, men her er en IcyBox løsningen. På siden står det 3200+ BOXED, men linken viser 3000+ BOXED. Gå for 3200+ OEM (tray).

Skal du skjære inn plexi på sidene, må du huske å borre luftehull her. Ellers blir det tett. Viftestyring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Tja, men tror jeg skal ha likevel. Bruker diskett "mye".

Se på maskinen:

I207411.jpg

Skal du ha en diskettstasjon, to harddisker og en dvd-brenner most inn der?

Lenke til kommentar

Har noen nyttige råd ved tanke på egne erfaringer:

Ha mest mulig eksternt, jeg har en Maxtor 250 GB ekstern, BenQ 8x DVD-brenneren er ekstern og jeg bruker usb-hdd til å bringe over dokumenter til andre hvis jeg ikke sender i mail. Jo mer du har i kassa jo mer varmt blir det, og varmeutviklingen påvirket brenneren som ikke likte det (sikkert engangstilfelle uansett), men anbefaler å ha ting eksternt generellt sett, spesiellt hdd.

Diskettstasjon kan du koble til mens du installerer og fjerne etterpå, å kjøpe ekstra ser jeg liten vits i. :yes:

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden annbefaler alle han å kjøpe CL.3 RAM???? Må ikke finne på det. Kjøp deg noe kvalitets CL.2 RAM.Helst noe som takler stramme innstillinger. Da får du mest ut av systemet ditt. Lykke til, å gratulerer med ny PC om noen dager ;)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...