Dassen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Her ser dere den nye skyline gtr. Vil den leve opp til forgjengeren? Jeg personlig ble litt skuffet da jeg så denne. Hva mener dere? Endret 26. april 2004 av dassen Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hvis jeg ikke husker alt for feil, er de bildene gamle og det er kun en konsept-bil... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Fy faen så STYGG!!!! Det er ingen SKYLINE! Nei, det her var skuffende! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Fy faen så STYGG!!!! Det er ingen SKYLINE! Nei, det her var skuffende! Jeg vet. Det er det styggeste som har rullet ut fra den fabrikken, men vi har da sett konseptbiler bli veldig annerledes når de blir lansert da. Lenke til kommentar
felge Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 kunne heller tenkt meg en subaru eller 911 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Lyktene og ferrari-wannabe-hekken ødelegger for'n Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Eh,nei? Trådstarter er way off. Dette er en to-tre år gammel konseptbil, og jeg tror faktisk at de tre mest berømte japanerne (RX-7, Supra og Skyline) ble lagt på hylla ifjor, faktisk. Dvs, at de ikke kommer igjen, i ny form. Meh, greie nok de som er også? Indeed. Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Den nye Skylinen er egentlig ikke noe fin. De "gamle" , R33 og R34 er mye finere. Jeg er ikke så veldig glad i konseptbiler.. Holder meg til 99-00 modellen ... Shinobo har et poeng. Lenke til kommentar
eab Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Shinobi har delvis rett. Det lages fortsatt skyline, men ingen GTR utgave. Lenke til kommentar
erlend.sæbø Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Det der var en konseptbil, men nye skyline produseres i japan, og den ser faktisk slik ut. Den deler det meste av karosseri med Z350 som jeg antar de fleste har tittet på. Jeg syns også dette er skuffende, da jeg ærlig talt liker det gamle designet bedre, men jeg antar at sjefene mente det var et behov å forandre på designet. Hvis dere vil lese mer om nye skyline finnes det blant annet en artikkel i topgear, et engelsk bilmagasin. www.topgear.com Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Uff,stygg skyline.Da har gamle skyline bedre design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå