Gå til innhold

Oppgradering av pc`en!

tobiass1

Anbefalte innlegg

Hei jeg er nettopp konfirmert og skal kjøpe meg nytt hovedkort, Ram, Kabinett og Skjermkort. Hvordan er dette oppsettet? Ram må dere hjelpe meg med og velge ;) ........ Bare for og få sagt det: Jeg spiller nesten aldri spill jeg skal ikke ha så heftigt skjermkort.

Hovedkort Link

Kabinett Link

Skjermkort Link

Ram??? Har lyst og overklokke men jeg vil alikavell ha det billigst mulig :p

Håper på svar.

Mvh. Jonas Tobiass1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HK: Abit NF7-S V2.0 800,-

Ram: TwinMos 512mb PC3200 900,-

Skjermkort: Radeon9600pro 1000,-

Kabinett: Aopen H600B m/350w PSU fra F/S 800,-

CPU: Barton 2500+ OEM 700,-

CPU vifte: Thermaltake volcano 12 300,-

Totalt ca. 4500,-

Alt er ca. priser.

Endret av svalbard
Lenke til kommentar

Twinmos er bra? Jeg vil ha Lian li kabinettet... Jeg skal ikke ha cpu.. eller vifte. Er abit hovedkortet bra?

Grunnen til at jeg sier: Jeg skal ha det så billig som mulig og velger et LianLi kabinett er forde jeg er lei av billigkabinettene med dårlig kvalitet. Nå vil jeg ha et kabinett som kan vare litt!

Lenke til kommentar
Twinmos er bra? Jeg vil ha Lian li kabinettet... Jeg skal ikke ha cpu.. eller vifte. Er abit hovedkortet bra?

Grunnen til at jeg sier: Jeg skal ha det så billig som mulig og velger et LianLi kabinett er forde jeg er lei av billigkabinettene med dårlig kvalitet. Nå vil jeg ha et kabinett som kan vare litt!

TwinMos er helt greit. Skal du ha noe som er skikkelig kvalitet kjøper du Kingston HyperX eller Corsair XMS til rundt 1500,- per 512mb brikke.

Aopen H600B er et knall kabinett. Du får med en PSU fra F/S som er verdt ca 600,- hos microplex.no. Har selv kabinettet og er stor fornøyd. Anbefales.

Abit HK'et er vell et av de beste til overklokking til den prisen. Eneste er at den ikke har GBlan.

Lenke til kommentar
Aopen H600B er et knall kabinett. Du får med en PSU fra F/S som er verdt ca 600,- hos microplex.no. Har selv kabinettet og er stor fornøyd. Anbefales.

Abit HK'et er vell et av de beste til overklokking til den prisen. Eneste er at den ikke har GBlan.

Okey da går jeg nok for de ramma, det kabinettet var det første kabinettet jeg hadde, Har ikke lyst og ha det igjen jeg skal ha Lian Li :p

Er det "Nettverkskort" på Abit kortet?

Tusen takk for svar ;)

Endret av tobiass1
Lenke til kommentar
det er teoretisk sett ikke en lur tid å kjøpe pc på nå. Syns det er mye som er veldig dyrt for tia, blant annet ram, skjermkort osv. Hadde ventet til 6800 kommer også.

Vill ikke si at skjermkort er dyrt for tida. radeon9800pro til under 2000,- er billig.

Ram er dyrt for tida, det er det eneste.

Lenke til kommentar
Da er det bra oppsett med: Twinmos ramma

ABit kortet

Radeon 9600 pro

Og lian li kabinettet ??? Plis svar, jeg vil bestille i kveld :p

er det samme om bu bestiller ikveld eller imorra. Fleste webshopper har sånn vist du bestiller før kl 15 så sendes det med posten samme dag, sett at de har tingene på lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...