DrSpawn Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Nå er artikkelen publisert. Gå inn på www.myMods.net å les den i sin helhet der. Kom gjerne med kommentarer og tilbakemeldinger, skulle det være noe du lurer på i tillegg så bare ta kontakt! -Audun Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Update Har testa pc'en litt og fant ut at temperaturen var litt høy, dvs ca 65 grader... Og siden jeg fortsatt er litt på latsiden, så valgte jeg den enkleste løsningen for å få den kaldere. Jeg målte opp hvor på topplaten SilenTwin lå og fant en passende liten vifte som passet like over. Ideen var at den skulle blåse ut all varmen fra prosessoren, enkelt og greit.. Målt opp. Fiksa litt på vifta slik at den skulle passe litt bedre. Sånn ja.. Ikke fullt så stygg.. Nå er det slik at jeg glemte å ta bilde av resultatet, men jeg la på lister i går og dere kan se av de bildene. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Og en oversikt over det mer eller mindre ferdige resulatet. Det eneste som gjenstår er å sette i en stor harddisk og et TV-kort, så er HTPC'en komplett Slik ser det ut på avstand.. Og i TV-bordet. Den er som sagt ikke brun nok, så siden jeg vil ha dette så billig så mulig så tok jeg rett og slett og malte den med kaffe! Funker som bare det, men jeg hadde ikke sterk nok kaffe, så jeg skal ta et strøk til med en kruttsterk blanding Endret 14. mai 2004 av Flop|s Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Kult! Arti påfunn med den viften, men vil ikke den blåse mot noe over der? hvis den står helt inntil... Endret 14. mai 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Kult! Arti påfunn med den viften, men vil ikke den blåse mot noe over der? hvis den står helt inntil... Mulig, men sånn det står nå er det nok plass til at lufta får kommet seg opp og ut bak. Men om jeg i fremtiden skal ha noe som står oppe pc'en må jeg finne en fiks løsning.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå