slimboy Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Ser at mange skriver om FPS, hvor står dette? Har forstått at FarCry er sultent på alt som er av maskinvare, har selv et rimelig oppegående system, men det hjelper lite hvis jeg skal sette alt på high. Hvordan er det med dere som har Ati9800/GF5950, sliter dere også med lægging og artifacts hvis dere kjører litt råe innstillinger ..... Den som leter finner: \r_displayinfo 1 i console for å vise FPS Endret 26. april 2004 av slimboy Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) jeg kjører med alt på high og noe på very high, jeg spiller i 1024X768 og jeg har aldri vært under 30 fps og aldri over 100 snittet mitt ligger mellom 40-60 et sted. specen min ser du i profilen. Edit: og jeg har aldri vært borti hakking, det eneste stede jeg har vært borti det er når jeg spiller online og pingen min stiger og det begynner å lagge, men det er jo normalt Endret 26. april 2004 av remy5 Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Tror jeg må modde Shuttle dunken litt, den blir veldig varm etter noen timer med spilling, så det er mulig jeg må få noe bedre utluftning. Så det er mulig det er det som gjør det, det kommer aldri artifacts før etter en times tid med alt på high. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 vis du får artifacts skylder det ofte av at man har overklokka skjermkortet? og du har vel ikke det? eller? vis du skulle ha gjort det så still tilbake på default, og vis du allerede har på default kan du prøve å underklokke skjermkortet ditt litt og se om det hjelper, du kan også prøve å skaffe bedre kjøling åja, siden du sier det blir ganske så varmt Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 vis du får artifacts skylder det ofte av at man har overklokka skjermkortet? og du har vel ikke det? eller?vis du skulle ha gjort det så still tilbake på default, og vis du allerede har på default kan du prøve å underklokke skjermkortet ditt litt og se om det hjelper, du kan også prøve å skaffe bedre kjøling åja, siden du sier det blir ganske så varmt Skjermkortet er ikke klokket lenger, ble litt ustabilt i lengden Sjekket FPS, og det virket som om det lå rundt 60 +/- 10, men, men, jeg får nok kjøpe en annen vifte, CPU temp lå på 66 grader, og det er faktisk ny rekord i uklokket tilstand, og da er sikkert alt annet glovarmt også, ellers takk for oppmerksomheten Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 siden det blir så varmt som du sier så ville jeg annbefale litt bedre kjøling ja men et annet alternativ er også å prøve å nedklokke skjermkortet ditt, vis du er villig til det, ellers lykke til Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Kjører alt på very high untatt vann som står på ultra high, uten aa og af i 1024*768. ligger vanligvis fra 45-65. spes i sig. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 jeg spiller på 1280/1024 med alt på very high (vann på ultra high) med anistropisk filtrering og ligger på 35-60 (noen ganger over 100 faktisk) Med. AMD 64 3200+ sapphire 9800xt @ 340/380 1 gig med pc3200 minne.... Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Noen som vet sånn ca hvordan fps jeg kommer til å få med FX 5800...? Har bestillt spille nå så håper bare skjermkorte klarer å kjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå