Gå til innhold

Jackass videoer og den sorts

greigster

Anbefalte innlegg

Har selv aldri vært fan av Jackass & co selv om jeg faktisk har hatt MTV gående i bakgrunnen en del. Jeg syntes de som replikerer sånne stunts er dumme, hjernedøde idioter som tror de gjør noe tøft. Tror dere faktisk at folk syntes dere er tøffe? Nei de rister på hodet og lurer på hvilke foreldre dere har som ikke har lært dere normalt folkevett. Når jeg ser hvordan ungdommen reagerer på jackass hadde jeg håpet på jackass aldri hadde blitt vist på tv i første omgang. Det viser bare ungdommen er mer dumme og dumsnille enn hva jeg trudde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er så latterlig med det her er at, de de kopierer faktisk er stuntmenn (de fleste av de ihvertfall), en vanlig dødelig tåler ikke påkjenningene det måtte føre med seg...

Så klart hadde ingen stuntmann tålt den overkjørselen, men det var ikke poenget... De hadde ikke gjort det uansett...

Lenke til kommentar
Tviler på at mange vil tro meg, men. Hør her:

I åttende klasse, altså i fjor, så hadde en i klassen med seg digitalkameraet sitt. Vi gjorde derfor mye sprøtt foran kamera, og på veien ved siden av skolen bestemte jeg meg for å legge meg ned, og late som om jeg solet meg. En bil kom, noe jeg så. Jeg fortsatte å ligge der. Bilen kom nærmere, nærmere, jeg lukket øynene, for jeg latet som om jeg solet meg, og så i retning bilen, og føreren snakket i mobiltelefon. Plutselig bråbremset han, bare få meter unna meg, og hjulet var 20-30 fra hodet mitt.

Har fortalt denne historien til mange, men ingen har trodd meg. Forventer ikke at noen gjør det her heller. Sjåføren spratt ut av bilen, husker jeg, og så om det sto bra til med meg. Jeg ble ikke fysisk skadet, men det psykiske ble påvirket. Aldri igjen!

Der endte mitt scenario som Jackass-skuespiller.

Hvis det hadde vært meg kjøre den bile hadde jeg klikka i vinkel. Herregud, hvordan tror du det er for en person å kjøre over og drepe et menneske.

Enda verre, tenk hvis sjaføren prøver en unnamanøvering, krasjer og skader seg selv.

Dette finnes rett og slett ikke morsomt. Dette er en dødslek, som desverre går ut over andre (bilisten).

[kødd]

Hvis det skal være så forbanna morro å legge seg forand en bil, vær litt mer oppfinnsom, gjør det foran et tog ellerno, da er man hvertdall sikker på at sjaføren er sikker. [/kødd]

Endret av tøs
Lenke til kommentar
Tviler på at mange vil tro meg, men. Hør her:

I åttende klasse, altså i fjor, så hadde en i klassen med seg digitalkameraet sitt. Vi gjorde derfor mye sprøtt foran kamera, og på veien ved siden av skolen bestemte jeg meg for å legge meg ned, og late som om jeg solet meg. En bil kom, noe jeg så. Jeg fortsatte å ligge der. Bilen kom nærmere, nærmere, jeg lukket øynene, for jeg latet som om jeg solet meg, og så i retning bilen, og føreren snakket i mobiltelefon. Plutselig bråbremset han, bare få meter unna meg, og hjulet var 20-30 fra hodet mitt.

Har fortalt denne historien til mange, men ingen har trodd meg. Forventer ikke at noen gjør det her heller. Sjåføren spratt ut av bilen, husker jeg, og så om det sto bra til med meg. Jeg ble ikke fysisk skadet, men det psykiske ble påvirket. Aldri igjen!

Der endte mitt scenario som Jackass-skuespiller.

Hvis det hadde vært meg kjøre den bile hadde jeg klikka i vinkel. Herregud, hvordan tror du det er for en person å kjøre over og drepe et menneske.

Enda verre, tenk hvis sjaføren prøver en unnamanøvering, krasjer og skader seg selv.

Dette finnes rett og slett ikke morsomt. Dette er en dødslek, som desverre går ut over andre (bilisten).

[kødd]

Hvis det skal være så forbanna morro å legge seg forand en bil, vær litt mer oppfinnsom, gjør det foran et tog ellerno, da er man hvertdall sikker på at sjaføren er sikker. [/kødd]

Så enig, så enig. Det der utsetter andre for mulig fare og enorme psykiske påkjenninger som vil sitte resten av livet. :mad:

Lenke til kommentar

å leke jackass kan være morro det, har gjort det med en del andre i slalåmbakken, og men handlevogner, men det går aldri utover andre enn oss selv, og det er veldig skjeldent det går utover oss selv også, det er bare morro.

man må jo ta litt sjangser her i livet, you only live once

men vær forsiktig da :)

det er dumt og sykt at folk leker slikt med biler på veien!

har selv lekt litt med biler, i lav fart, sjåføren rygger mens jeg går inn i fart, sitte på panseret i fart, henge etter bilen, dette er ting som er ganske kontrolert, er det noen som kommer til skade, så er det oss.

ikke skad andre...

Lenke til kommentar
Er jo så sinnsykt artig å se på når Steve O og gjengen kjører handlevogn utfor tak! Også når de kaster kaker på faren til han skateren, haha! :lol:

Vel nå er "steveO" en proff. stuntmann, og alt er planlagt til minste detalj. Det ser kanskje klumsete og tilfeldig ut, men ingenting er tilfeldig. De hadde ALDRI fått lov å filme jackass uten skikkelige sikkerhetsrutiner.

Det å sette utenfor en bakke i handlevogn er idioti, såfremt som å tro du er udødelig. Nei - det er ikke gøy å leke jackass. Se hva som ligger bak stuntmennene i jackass så forstår du hvor alvorlig det er...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...