Gå til innhold

Jackass videoer og den sorts

greigster

Anbefalte innlegg

etter at Mummipappa ble overkjørt i helgen så er det ny fokus på 'jackass-stunts' og den type greier..

i og for seg artigt å se på..og hvem har vel ikke lekt med tanken på å ta med seg et videokamera på neste fest?.. -men å legge seg på tvers av en trafikkert vei?..det må da sjøl en halvskadd løsbikkje vite at ikkje e klokt idet hele tatt..

herregud.. hvor teit går det an å bli?

og hva er det teiteste dere har hørt har blitt gjort på disse videoene??

Greigster

fan av Viva la Bam og Wildboyz, samt gode gamle Jackass.. :thumbs:

ikke fan av: drita fulle fjortisser som skal bli kule ved hjelp av videokamera

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, hvordan er det mulig for et mentalt stabilt menneske å legge seg på motorvegen, nesten bli påkjørt 1gang, for så og gjøre sjansene for å bli påkjørt større... det er nok månedens idiot. Men hey! Man kommer til verden som totalt uvitende, han lærte da hvertfall hvordan "underholde" en hel nasjon i 1 dag han da.

Lenke til kommentar

Jeg har sans for sånn hopping i trær, grave opp hager, løpe 60 meter i susp etter et glass avføringspiller osv. Men de greiene de gjør bare for å skade seg selv, som å kutte seg på papir og lignende blir bare for tett. Sett en del "jackass filmer" opp i gjennom. cKy serien er en klar favoritt :)

Lenke til kommentar

Forskjellen på ungdommer med problemer med å se konsekvenser og jackass\cky\dirty sanchez osv er jo at Jackass og co ikke risikerer livet i stunt, de bruker ikke uvitende folk i stunt, men folk som vet om det og har litt erfaring (noen av de er vel stuntmenn, er ihvertfall folk med erfaring som koordinerer) og som legger det opp til minst mulig fare, selv om Johnny Knoxville holdt på å dø i innspillingen av Jackass The Movie da han tippet med golfbilen.

Til saken, det å legge seg i veibanen på natten med mummidrakt er jo et selvmordsønske, sånt bør vennene forhindre om fyren er for snydens til å forstå det selv. De har ingen andre enn seg selv å skylde på. Jeg gir egentlig faen i om fyren døde, han ba rett og slett om å bli drept.

Lenke til kommentar

Tviler på at mange vil tro meg, men. Hør her:

I åttende klasse, altså i fjor, så hadde en i klassen med seg digitalkameraet sitt. Vi gjorde derfor mye sprøtt foran kamera, og på veien ved siden av skolen bestemte jeg meg for å legge meg ned, og late som om jeg solet meg. En bil kom, noe jeg så. Jeg fortsatte å ligge der. Bilen kom nærmere, nærmere, jeg lukket øynene, for jeg latet som om jeg solet meg, og så i retning bilen, og føreren snakket i mobiltelefon. Plutselig bråbremset han, bare få meter unna meg, og hjulet var 20-30 fra hodet mitt.

Har fortalt denne historien til mange, men ingen har trodd meg. Forventer ikke at noen gjør det her heller. Sjåføren spratt ut av bilen, husker jeg, og så om det sto bra til med meg. Jeg ble ikke fysisk skadet, men det psykiske ble påvirket. Aldri igjen!

Der endte mitt scenario som Jackass-skuespiller.

Lenke til kommentar
Tviler på at mange vil tro meg, men. Hør her:

I åttende klasse, altså i fjor, så hadde en i klassen med seg digitalkameraet sitt. Vi gjorde derfor mye sprøtt foran kamera, og på veien ved siden av skolen bestemte jeg meg for å legge meg ned, og late som om jeg solet meg. En bil kom, noe jeg så. Jeg fortsatte å ligge der. Bilen kom nærmere, nærmere, jeg lukket øynene, for jeg latet som om jeg solet meg, og så i retning bilen, og føreren snakket i mobiltelefon. Plutselig bråbremset han, bare få meter unna meg, og hjulet var 20-30 fra hodet mitt.

Har fortalt denne historien til mange, men ingen har trodd meg. Forventer ikke at noen gjør det her heller. Sjåføren spratt ut av bilen, husker jeg, og så om det sto bra til med meg. Jeg ble ikke fysisk skadet, men det psykiske ble påvirket. Aldri igjen!

Der endte mitt scenario som Jackass-skuespiller.

dEt er sånnt som ikke er morsomt engang. .Det er farlig.. Jackass er genialt, fordi de gjør så mye rart, som om å kle seg ut som gamle.. Drite seg ut, etc.. MEn ikke noen livsfarlige ting!

Det mest geniale og morsomste er vIVA LA BAM!

Lenke til kommentar

Noen tullinger jeg kjenner skulle lage jackass video, han ene hoppet fra en garasje ned i en rododendron busk og knakk foten + han knuste nøttene ganske heftig. :blink: Det verste var at så snart han var ute av gipsen igjen kjørte han et løpehjul rett i en fortaus kant og forstuet armen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...