Gå til innhold

Hardware.no's nye strategi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

word!

btw mlwirak, syns du skal kalle deg überadmin istedenfor bruker ;)

tørr jeg spørre hvor mye itavisen ville gi for hw, eller er denne informasjonen ikke tilgjengelig?

og en ting til, syns dere skulle la oss kjøpe aksjer, sånn at jeg også blir medeier, selv om jeg bare trenger å eie 0,0001% :)

Lenke til kommentar

ITPro, hah, første gang jeg også har hørt om dem. :roll: Dem skyter seg litt selv ved å skrive slike artikler, ikke bare blir det oppstyr og folk som misliker dem meget, men sponsorer vil sikkert tenke seg to ganger før man annonser på en slik side. Dårlig redaksjonelt arbeid, teite utsagn basert på såkalt fakta som vi ikke har fått sett en snurt av. Til skribenten som skrev artikkelen; Les hva du har skrevet og tenk fornuftig og du vil se hvor dumt dine uttalelser har vært, den setningen med å gå ned til HW.no's nivå gjorde at jeg lo så jeg datt av stolen. Dette var dagens, komisk var det, men ikke hyggelig.

Lenke til kommentar

Kan ikke forstå hvorfor mange mener at dette burde ITpro og HW ta internt, er ikke dette en nyhetssak som har interesse for IT Norge da og da spesielt her på HW forumet samt ITpro forumet, bare se på hvor mange som blir engasjert her i dette emnet samt på ITpro.

Ser og at det er noen her på forumet som tror at de må velge enten HW eller ITpro, slik tenker ikke en seriøs IT arbeider eller en som vil bli det.

Jeg for min del besøker begge sidene sammen med mange andre utenlandske for å finne den informasjonen jeg er på jakt etter. Så jeg bry meg ikke så mye om hva som pågår i kulissene så lenge ITpro samt HW gir meg den infoen jeg er på jakt etter.

Ser og at det er mange som ikke likte utseendet på ITpro og derfor ikke vil besøke siden, la det være helt klart utseendet har lite å si for min del, det er innholdet som teller på begge sidene, det er derfor jeg besøker dem.

Men peronlig liker utseeendet på dem begge

ITpro Technet samt HW nettverket har mange gode artikler og tester og jeg som bruker er glad for at begge to eksister,og det er jeg sikker på at andre seriøse IT-arbeidere er enig med meg i.

MVH- Terje ( ITpro navnet mitt er Terje_2002 )

Endret av bits&bytes
Lenke til kommentar

Gratulerer med dagens mest seriøse og reflekterte henvendelse :roll:

Det der var like ille, om ikke under det ITpro presterte, og på den måten ødelegger du alle muligheter til en konstruktiv diskusjon rundt artikeln. Bravo...

må bare presisere at dette ikke var ment som et hugg måt deg ThomasM, med mindre det var du som startet tråden du linket til :)

Endret av enden
Lenke til kommentar
konstruktivt innlegg, sier vel kanskje litt om brukerne på itpro?

Det var et tilbud, ingen tvinger dem...

Legg merke til profilen, samt de intellektuelle uttalelsene. Men uansett, den qoutingen på ITpro var unødvendig, dette blir jo en god gammeldags "catfight". Legg ballen død, og ikke synk ned på deres nivå :)

edit; var ment til den useriøse ITpro fanboyen (med OCshoot.no i profilen)

Edit 2: noen som får flashback til Kvalito? Lærte ikke folk da?

Endret av stigen1
Lenke til kommentar

Kan ikkje me som er hw forumbrukere legge denne saka død så er eg sikker på at itpros forumbrukere også legg saka død.

Eit sleivspark treng ikkje bli besvart med ein springskalle!

mvh

JanEirik

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Kan alle medlemmer i HW:no/nettverk være så saklige og snille å

IKKE flame og skrive noe tull på forumet til ITpro, Please ?

Vi kan vel ikke synke så langt ned som andre gjør, så det så !

Enig. Hold en sakelig og konstruktiv tone, eller hold dere unna

Lenke til kommentar

Jeg drar titt og ofte over til ITpro for å lese ting og tang fra IT verdenen og har ingen klager på de.

Slik som jeg ser det så er dette ikke så veldig bra formulert i fra ITpro.no sine sider.

Hvis de blir sure over at hardware.no tar kontakt med en søsterside som tilhører ITpro så er det litt galt.

Hvis et søsterselvskap av et mindre selskap blir kontaktet av en større aktrør en den de nå er tilknyttet til så må da ikke den aktøren som de er tilknyttet godkjenne at den store aktøren får sende et slikt tilbud til søstersiden.

Jeg, som brukermoderator har ingen ting med det administrativ bare så det er sagt så folk ikke missforstår, mener at ITpro ikke burde gå ut på denne måten.

Selvsagt er det en nyhet for IT-Norge men å reagere på den måten blir feil.

Skaper bare for mye "ondt" blod, der man får brukere som engasjerer seg litt for mye og blir utestengt osv pga kommentarer og poster som kan bli MEGET over kanten desverre.

Lenke til kommentar
Syns det virket litt fjollete å komme ut med en sånn artikkel... :ermm:

Ser ikke problemet med en slik artikkel - det er tidligere i denne tråden påpekt hvilken nyhetsverdi den har.

At artiklen inneholder en del litt uheldige formuleringer, og at den på bakgrunn av dette burde ha fått litt tid på å modnes før den ble publisert er jeg igrunn enig i

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...