Nénmacil Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Ta en titt på denne artikkelen som er hentet i fra ITpro TechNett. Noen her som har noen synspunkter på dette? Redigert: Feil addresse Endret 26. april 2004 av azone Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) ser ikke helt hva du mener med "hw.no`s nye strategi" Endret 26. april 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 hardware.no's nye stragegi? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Kan da aldri tru det er mer en hardware.no hadde.... har jo nesten vist 10mill sider her selv Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Denne kanskje: http://www.itpro.no/art/5782.html Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jaja, ITPro burde holde munn, de kopierte en test fra HW for ikke lenge siden selv... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hvis dette stemmer...så syntes jeg ikke det var så ille? De kommer jo bare med et forslag. Aldri hørt om itpro.no engang jeg da Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Synes ikke akkurat ITPro sin hjemmeside var så bra, jeg... Føler ikke akkurat at hw.no er en klone av ITPro Technett. ITPro har heller ikke på langt nær så stor testdatabase som her. <OFFTOPIC> Virker som om på ITPro er mest glad i Socket 478 hovedkort fra Abit når det kommer til tester. Ikke at det er negativt, men litt snevert, da. </OFFTOPIC> Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 For å kunne delta i HW's nettverk må nettstedet gi fra seg 50% av eierskapet uten vederlag. I visse tilfeller krever de enda mer. Det er sykt Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Synes nå det er ITpro som kommer dårligs ut av dette. Hardware gutta har bisnis de vil drive og har ambisjoner. At ITpro gutta ikke har sansen for den type bisnis er jo ikke noe problem, men å ta skittenvasken ut i det åpne fora slik synes jeg illustrerer en veldig barnslig holdning. Noe jeg synes også skrive stilen også fremhever. Særlig dette avsnitte her: Så, hva er ITpros holdning til HW's arbeidsmetoder? Vi har ingen umiddelbare planer om å synke ned på deres nivå (både arbeidsmessig og rent tilbudsmessig). Her yttrer ITpro seg om kvaliteten på artikklene til hardware.no, og uten fakta å bygge opp under dette havner dette helt på sidelinjen av hva tema er her. For å sammenfatte.... ITpro driter seg ut her. AKIRA Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Aldri hørt om itpro.no engang jeg da Ikke jeg heller, men det virket som ei ganske bra side... blir gratis reklame denne threaden da . Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Kunne ihvertfall ikke falle meg inn å crosse over til ITPro, syns det virker litt... Jalla... Lenke til kommentar
ZF- Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Håper ikke at HW driver med slike grisete forretningsmetoder. Kan noen ansvarlige fra HW avkrefte dette så slipper man spredning av disse ryktene. Lenke til kommentar
simes Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det som er mest latterlig er at de skriver en lang artikkel om det istedet for å ta det opp i stillhet med redaksjonen i hardware. Sladrehanker er det ingen som liker. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Håper ikke at HW driver med slike grisete forretningsmetoder. Kan noen ansvarlige fra HW avkrefte dette så slipper man spredning av disse ryktene. Helt enig, dette blir bare rykter inntil noen som ikke er brukere sier noe som forklarer hva som skjer. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 første gangen jeg har hørt om itpro jeg også, og etter å ha kikket innom siden deres ble jeg ikke så fristet til å bytte fra HW.no akkurat. synes konseptet med gamer, amobil, akam, hardware etc er kjempebra og har ihvertfall kommet meg til gode ved kjøp av nye ting og tang eller ideer til hvordan bygge pc osv de siste årene Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Rart så få har hørt om dem. Det har jo vært noe ulumskheter mellom hw og itpro før.. Men selve sida synes jeg er ganske så proft laget. Må nok si at ITpro sine sider ser best ut.. EDIT: Men forumet er langt bedre Endret 26. april 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 De har vel sett at hw.no har mange flere lesere enn dem, og nå skal de ta igjen. Kan ikke tenke meg at ITPro har den posisjonen som hw.no har nå. Har aldri hørt om dem før i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) personlig er jeg drittlei av alt dette sytet fra itpro.no det dukket opp nok møl når de på sett og vis støttet kvalito da de klagde på hw.no og brukerne. målet med hw.no nettverket er rett og slett å kunne tilby en lett måte for oss brukere å tilegne oss informasjon, personlig mener jeg at måten det har blitt gjort på hittil er veldig bra. Endret 26. april 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 EDIT: Men forumet er langt bedre Går ut i fra at du mener forum.hw.no er bedre Syns det er helt feil å legge ut sånt på nett, da sender man heller en mail og får ut vreden. Dette er en sak mellom hw.no og itpro.no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg