Anubizzzz Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Gamer.no skrev intet om Doom 3 igår. Dog gjorde Gamereactor.no dette og det var bilder av xbox versjonen. Angående dette må jeg si at de skjermisene var ikke mye å skryte av iforhold til pc versjonen. Gamer skrev om det på Mandag og de skjermisene der så ganske flotte ut. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6979 Jeg sa ikke noe om at de skrev om det. Det var bare de screenshotene som ble lagt i billed galleriet. Men allikavel, hva for en versjon av doom 3 er d? er det en som skal gis ut på ps1 eller no Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 De bildene som ble tatt fra pc versjonen ble capturet med 8x AA og 16x AF samt en oppløsning ala 2048x1024 eller noe. Det er litt urettferdig å sammenligne det med xbox sin 640x480. Selv John Carmack og Vicarious Visions har sagt at Xbox versjonen er "veldig, veldig" identisk [grafisk] med pc versjonen. Se spillet i bevegelse før dere kritiserer xboxversjonen... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 De bildene som ble tatt fra pc versjonen ble capturet med 8x AA og 16x AF samt en oppløsning ala 2048x1024 eller noe. Det er litt urettferdig å sammenligne det med xbox sin 640x480. Selv John Carmack og Vicarious Visions har sagt at Xbox versjonen er "veldig, veldig" identisk [grafisk] med pc versjonen. Se spillet i bevegelse før dere kritiserer xboxversjonen... Trenger ikke se spillet i bevegelse for å dømme x-box versjonen. Animasjonene er jo identiske... Grafikk forskjellen bare beviser PC'n som spillmaskin sin overlegne mulighet og kraft. Det er bra for de med x-box at de får sin egen versjon for all del, men spillet burde helst oppleves på PC (ja jeg vet at grafikk ikke er alt). Men forskjellen viser og hvor missvisende visningen av GeForce 3 i 2000 med Doom 3 var. Lurer på hvor mange som kjøpte GF3 bare fordi de trodde de ville spille Doom 3 med det. Noe av det samme som ATI gjorde med Half Life, da det er litt forskjell i tid her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå