Ulven Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Der jeg bor vil dem ikke legge fiber til sentralen da dette blir dyrt , men dem sentralen blir knytt opp til en radiolink. Det jeg da lurer på er om responstiden når jeg evt spiller vil bli høyere enn vanlig ? Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Kort svar: Ja. fet*e, det er ikke bra. Har du noe peil på hva den vil ligge på opp mot gatewayen. (en jeg kjenner har bluecom og pinger ca 17-18 mot sin gateway) Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Der jeg bor vil dem ikke legge fiber til sentralen da dette blir dyrt , men dem sentralen blir knytt opp til en radiolink. Det jeg da lurer på er om responstiden når jeg evt spiller vil bli høyere enn vanlig ? Ikke nødvendig vis. 802.11X har høy ping, men utstyr som f.eks det Nera leverer (som krever lisens) klarer å levere nesten like lav ping som fiber. 802.11X egner seg ikke til å mate en sentral med så det er sansynelig at det er noe annet utstyr de bruker. Hvor er det du bor? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 er radiosignalet sterkt og solid sjølv i uvær så vil responstid vera lik fiber Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 har selv radiolink og har ikke noe problem og spille spill på nett fks. CS Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 har selv radiolink og har ikke noe problem og spille spill på nett fks. CS Hvilken ping har du mot din gateway da ? Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) jeg får 10-15ms edit skriveleif Endret 26. april 2004 av _Finch_ Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 lekkert, håper vi får noe tilsvarende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå