theDurkan Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Har en medion MT6 kabinett. Medion Skulle gjnerne casemoddet den litt. Vil ha et plexiglass på siden, og noen lys. Har faktisk den pcen, så dere kan se på specsene om hva jeg kan gjøre. Vurdere å kjøpe en Chieftec og modde den. Men jeg vet ikke hva som blir ebst. Jeg har jo et Mini ATK hovedkort. Takk på forhånd Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Den linken viste lite Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Ja det gjorde den. La meg finne en bedre link. Hmmmm. Det var Medion Model 25 jeg kjøpte. Fra Computercity.no http://www.computercity.no/ Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Er det denne du har kjøpt? Bilde: Forstår jeg deg rett hvis du har kjøpt en ferdigbygget pc (ikke bare kabinettet) og nå vil du modde kabinettet litt? Forklar litt bedre neste gang, så er det lettere å forstå. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Burde ikke være problematisk å modde, men vær oppmerksom på at kjølesystemet ofte er avhengige av ventilasjonen via sidedøren på endel medion! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå