Nervetattoo Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Har et ufattelig merkelig problem med siden min i mozilla(og sikkert flere browsere da) i linux. Det er vanskelig å beskrive problemet, får det heller ikke fra med bilde av siden. Så håper noen kan sjekke med mozilla i linux og prøve å skjønne problemet. Siden er arachnida.org Siden funker helt fint i mozilla, firefox, opera og ie under windows. Håper noen har mulighet til å sjekke dette og prøve å hjelpe meg, skjønner mildt sagt ingen ting. Edit: Problemet synes når du prøver mouseover på menyen. Endret 26. april 2004 av Findus Lenke til kommentar
magikern Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det var ikke så rent lite irriterende nei, ser at opera 7.5 TP3 på debian woody viser den helt likt som moz 1.5 og opera 7.5 TP4 på wXP, men så prøvde jeg moz 1.0.0 på debian woody og der kræsjer det helt, ser også at min side har noen ganske kjipe feil i denne browseren, vet ikke helt hva dette kommer av. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Har fått det testa i mac med safari, camino, mozilla, opera. Funka fint det. Kan ikke fatte og begripe problemet. Er veldig interest i løsningen, er ganske irriterende da veldig mange bruker mozilla/firefox i linux og siden blir helt ubrukbar for de da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå