geriljajoe Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Er det noen som vet om hvor jeg kan laste ned oppdatert driver til et Geforce2Go skjermkort? Acer har ikke kommet ut med noen nye drivere på sine sider, og Nvidia henviser seff til Acer. Noen av dere tech wizards som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Snowface Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Har letet på nettet etter det samme, , si fra hvis oppdatering kommer Endret 16. juni 2004 av Snowface Lenke til kommentar
Stigern2k Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 dette er så jævla baaad av acer!! de følger ikke opp driverne AT ALL! de tenker bare på å produsere nytt og tjene penger! Skal aldri ha acer etter dette.. Mine VGA drivere er fra 30.07.2002 (!) og jeg tror det har kommet en del ytelsesforbedringer i drivere siden den gang. Prøvde å installere dell sin driver for geforce2 go, men da ble det bluescreen.. Lenke til kommentar
Stigern2k Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 for å slå to fluer i en smekk: Dere som har 630 serien.. har dere problemer med at batteriet varer veldig kort etter 1-1,5 års tid ? mitt varer i 13 minutter etter at jeg tar ut strømpluggen Acer har bare et halvt års garanti på det og et nytt koster mellom 1600 og 2000kr avhengig av hvor du kjøper det hen. Laptopen blir også steikvarm under.. Man brenner seg om man ikke har bukse på seg.. Lenke til kommentar
Snowface Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Batteriet mitt er nå helt ferdig...Og ja den blir veldig varm..... Lenke til kommentar
Stigern2k Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Min kan tilogmed gå i bluescreen om den ikke får nok kjøling. Men det hjelper litt hvis man setter støvsugerslangen der vifta er, slik at man får dratt ut litt støv. Jeg har også sendt laptopen min på reparasjon da festet for LCD skjermen på høyre side har blitt ødelagt av at man tar skjermen opp og ned over 2,5 år .. Har 3 års garanti på den, så dette får de bare fikse.. Endret 23. april 2005 av redfox_ Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 www.laptopvideo2go.com Direkte link - Lykke til. Lenke til kommentar
Stigern2k Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 www.laptopvideo2go.com Direkte link - Lykke til. Oi! hvorfor har jeg ikke kommet over den sia der før!? ) Mange takk! Travelmate'n min kommer til å bli som en rakett 3d messig i spill i forhold til før nå tenker jeg (ironisk) Får teste når jeg får tilbake laptopen fra rep. Lenke til kommentar
Snowface Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 acer tok kvelden....fått meg fs 2020 med 1024mb ram... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå