LgitechDInovo Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hei! jeg har nylig fått meg nytt hovedkort (abit ic7-G) men har et lite problem! når maskinen starter opp går den rett inn på valgene om oppstartsmodus fordi det windows ikke startet "riktig" jeg trykker på: start windows på vanlig måte, men maskinene bare restartes i det uendelige!! kan noen hjelpe meg???? Svar fort!! takker for svar!! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Windows bør reinstalleres når man skifter hovedkort. Windows installasjonen du har installert nå tror enda at du har det gamle hovedkortet og dette skaper kluss. Reinstaller Windows. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Eller prøv å ta en repair installasjon og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 ...Windows bør reinstalleres når man skifter hovedkort... Bør nok starte fra scratch.. enig med AMD King der.. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Må du inn før du reinnstallerer så burde det funke med 'Safe mode'. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 HVordan reinnstallerer jeg windows når jeg ikke har cd'en og uten og formatere, hvis det er mulig da takk for alle svar Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Alt løser seg når du legger inn xp på nytt, men hvis du ikke har xp cd så må du skaffe en. (Det vil ikke virke å starte i safe mode) Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Må jeg formatere harddisken når jeg når jeg innstallerer xp på nytt? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ja det lønner seg å formater, men du må ikke. For å unngå problemer så anbefales det på det sterkeste. Kjøp xp home. Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Disken kan med fordel partisjoneres opp dersom du trenger store mengder med filer Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Men man må ikke formatere først vel? Man kan vel bytte hk og putte i xp cd'n og starte datan og velg reinstaller eller?..? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ja, det går, men da risikerer du at det fortsatt ligger noe "rusk" (systemfiler) fra det tidiligere systemet som kan skape problemer. Ved formatering fjerner du alt sammen, slik at det nye windowssystemet står på et renere og "friskere" grunnlag. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ok.. Kan man bare skrive format c: i dos da eller?? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ok..Kan man bare skrive format c: i dos da eller?? Nei, når du instalerer xp så bare les hva som står på skjermen og der vill du få anledning til å la xp instalasjonen til å gjøre det for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå