Gå til innhold

Mer plass til meldinger på nokia 3510i

Anbefalte innlegg

Har en 3510i. Den er jeg ganske fornøyd med, men den blir full av meldinger hele tiden. Hehe. Tror jeg har plass til rundt 50-60 stk nå. Men vil ha plass til flere!! Bruker ingen av spillene eller bildene som ligger som standard. Fins det noe måte å slette dem og få mer meldingsminne??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke akkurat en 3510i selv, så jeg er ikke 100% sikker, men det skal iallefal gå an å fjerne spill og bilder, bare klikk på "Valg" og "slett" når de er markert. Hvis ikke det blir mer plass da, så går det an å legge til egne mapper under "mine mapper", og du kan flytte meldinger dit fra innboksen.

Lenke til kommentar
Hei

Er enig at du kan slette bilder og spill,men det blir ikke bedre plass å lage egne mapper fordi de deler minne,fjern bilder og spill så får du bedre plass,mms,sms,telefonbok deler minne

Hallo! jeg er helt enig. Jeg hadde 3510i en gang i tiden og jeg slettet spillene, til ingen nytte.. spillene ble borte, men jeg fikk ikke bedre plass til meldinger fordi... Synd det da... :(

Lenke til kommentar

Eldre telefoner som skryter av å ha dynamisk minne har som regel ikke fullt dynamisk minne. Som regel er et visst antall KB/MB satt av til meldinger/kontakter/kalender, mens et visst antall KB/MB er satt av til spill osv. Det dynamiske minnet er altså på en måte delt i to. At du sletter spill etc. da vil ikke påvirke plassen til å lagre meldinger, notater og andre ting.

De nyere telefonene (ikke alle, men de beste/proffeste) har imidlertid 100 % dynamisk minne som gjør at spill, meldinger, bilder, kalender osv. (alt) deler det samme minnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...