Finzac Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 har gått å gleda meg utrolig til dette skulle komme ut, men har enda ikke kjøpt det siden jeg har eksamen i neste uke (fornuftig student som jeg er ) fikk litt tvilsomme impulser etter å ha lest en anmeldelse av spillet på http://www.actiontrip.com/reviews/mightandmagic9.phtml ... 15% og Don't Bother :sad: ! det kan vel **** ikke være så dårlig (siden de foregående har vært så utrolig glimrende å spille...)? jeg håper for alles skyld at anmelderen er en udugelig fps-spiller som ikke skjønner seg på annet enn "forlengst forelda hl-modifikasjoner..." Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg har bare spilt Might&Magic 6, og det er jo bare rot! Det jeg husker fra spillet er en gjeng kannibaler som kom etter meg, og noen trollmenn som kastet spells. Men koselig musikk var det jo :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 vel, har spilt temmelig mange m&m-spill i årenes løp, og for å være ærlig, 9eren er boss. 6 var meget bra, 7 var tilnærmet perfekt, med 8 begynte det å gå nedover, og 9.. usj, hvor skal man begynne..? grafikken er følgelig mye bedre pga bytte til litech-enginen, men menyene, spells/equipment/etc-oversikten og kontrollene er helt på trynet. tilogmed introen er noe av det dølleste jeg har sett. som sagt, jeg er m&m-fan på min hals og hadde tolerert en del småplukk for å få en ny dose to-uker-kontinuerlig-spilling, men dette var beyond dårlig.. Lenke til kommentar
hawker63 Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Quote: On 2002-04-04 22:55, zuperMensch skrev:Jeg har bare spilt Might&Magic 6, og det er jo bare rot! Det jeg husker fra spillet er en gjeng kannibaler som kom etter meg, og noen trollmenn som kastet spells. Men koselig musikk var det jo :smile: MM6 var jo stor! :smile:) Kannibalene var greie nok de, og trollmenn med spells var det stort sett overalt. Syntes det var genialt med ikke-lineær historie osv. Trond Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-04 23:45, psilocybe skrev:vel, har spilt temmelig mange m&m-spill i årenes løp, og for å være ærlig, 9eren er boss. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Han derre "Mongoen" som hadde sin såkalte prewiew av M&M 9 er en dust!! Du må ikke tro på alt du leser slike steder spillet er det samme som 7-8 med litt bedre grafikk ikke noe mere og den "litech" enginen har sett sine beste dager tror jeg. Jeg har snart spilt spillet 1 uke og har komet over halveis i spillet og jeg er enig litte grann med "mongoen" spillet suger men det har sin sjarm og kule ting men nå MÅ New World Computing ta seg sammen og bruke tia på å lage ett bedre spill og ikke gå i samme fella som Sir-Tech og Looking Glass!!! Med å bruke MASSE resjuser på å lage dritt spill som ingen gidder å kjøpe men heller lage " 1 kvalitets spill ONLY" istedenfor 5 dårlige! Eneste firmaet som kanskje har forstått dette er Blizzard (makers of Diablo) _________________ JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!! http://9974.rapidforum.com/ [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-06 18:44 ] Lenke til kommentar
fjaler Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Jeg har spilt mm 6-8 og syns det var veldig bra spill. Jeg kjøpte mm 9 for noen dager siden og må innrømme at det var en skuffelse, men så dårlig som han fyren beskriver det er det ikke! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Quote: On 2002-04-06 18:43, Tåka skrev:nå MÅ New World Computing ta seg sammen og bruke tia på å lage ett bedre spill og ikke gå i samme fella som Sir-Tech og Looking Glass!!! hvilken annen feil enn thief2 gjorde looking glass, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 der drepte dere mine forventninger til spillet... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Quote: On 2002-04-07 04:32, Noldus skrev:der drepte dere mine forventninger til spillet... bedre det, enn at du bruker 4-500 penger på det (eller en times tid på å downloade) bare for å finne ut at det er noe stort makkverk. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Det skal jeg si deg Psilocybe!! For det første "Flight Unlimeted" nr 2 Golf spilla også var det ett til husker ikke hva det het! Er det bra nok for deg? Psilocybe!! De eneste spilla de kaskje tjente penger på ER THIEF og kanskje SystemShock II! Og vis du er så NEGATIV til alle spill så hadde jeg solgt hele pc`n!! Og begynt med noe annet! _________________ JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!! http://9974.rapidforum.com/ [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-07 10:24 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Quote: On 2002-04-07 10:14, Tåka skrev:Det skal jeg si deg Psilocybe!!For det første "Flight Unlimeted" nr 2 Golf spilla også var det ett til husker ikke hva det het! Er det bra nok for deg? Psilocybe!! De eneste spilla de kaskje tjente penger på ER THIEF og kanskje SystemShock II! Og vis du er så NEGATIV til alle spill så hadde jeg solgt hele pc`n!! Og begynt med noe annet! hehe.. flight unlimited fikk jo grisebra kritikker overalt, da. selv spilte jeg det aldri, da flyspill ikke appellerer det grann til meg, ei heller golf-spill. jeg er ikke negativ til spill i utgangspunktet.. jeg har spilt ekstremt mye i over 13 år, og vet hva som er dårlig og hva som er bra. might and magic IX er definitivt ikke bra på noen måter, uansett hvordan man vrir og vender på det. et virkelig bra spill for tiden, er dungeon siege. masse genialt småplukk som gjør spillingen til en fornøyelse. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 hehe.. flight unlimited fikk jo grisebra kritikker overalt, da. selv spilte jeg det aldri, da flyspill ikke appellerer det grann til meg, ei heller golf-spill. ----------------------------------------------------- Men solgte ikke serlig mye også Systemshock 1 fikk grise bra kritukk men solgte ikke mye! De var jo sin egen publisher og det er kanskje noe av problemet til LookingGlass Studios pga reklame for sine spill osv. Jeg har drivi med spill siden ca 1979 og spillt alt som er noe å spille og Might and Magic 9 er det dårligste spillet i serien syntes jeg nr 2 - 3 og 5 -6 er de beste! Og der kan du se du liker ikke Golf spiller eller Sivile flyspill ikke jeg heller så jeg bgriper ikke hvorfor de skal kaste bort penga på slike spill for jeg er sikker på at 80% ikke liker slike spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå