olejohan Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 En kompis av mei har en server med windows nt 4.0 på... Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 sorry..ej kom bort i enter... Eg og en kompis av meg holder på med en kokuranse... Han har windows nt 4.0 på en server. med domene. Men korleis kan ej hente ut file fra serveren.? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 logge deg på server'n med brukernavn/passord og hent fila vel.. ærlig talt, hvordan tror du at noen skal vite hvordan man bryter seg inn på en server med den infoen du har kommet med?? 1. er maskinen koblet opp mot internett??? (dette er liksom første kravet.. ) 2. er telnet-servicen oppe og går? 3. har maskinen en direkte ip ut mot internett, eller står den bak en proxy/brannmur? hvis ja, så sliter du litt.. 4. er det riktig av meg/oss og komme med tips på hvordan man bryter seg inn i systemer?, nei, derfor lar jeg det ligge... Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Blir spennende å se hvor lenge denne tråden overlever... Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det er vel ikke så lurt å legge ut opplysninger i å bryte inn på servere her hos HW. Denne er rapportert !!! Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det er vel ikke så lurt å legge ut opplysninger i å bryte inn på servere her hos HW. Denne er rapportert !!! skal du rapportere meg?? hvilke råd har jeg gitt?? (Les mitt innlegg én gang til) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 sorry..ej kom bort i enter... Eg og en kompis av meg holder på med en kokuranse... Han har windows nt 4.0 på en server. med domene. Men korleis kan ej hente ut file fra serveren.? Få "kompisen" din til å opprette en brukerkonto med passord til deg. Jeez. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Få "kompisen" din til å opprette en brukerkonto med passord til deg. Det er nok det beste svaret du kan få her, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg