mohuhau Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Utrulig fin. Men hva er vitsen med den overkraftige gråe feltet mellom overskriften og selve teksten? Eller er den bare til meg? Kanskje noe annet der? Jeg la også merke til at denne hadde vokst grusomt mye siden i går. Glømte bare å komentere det. Det var finere med en tynnere linje. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Utrulig fin. Men hva er vitsen med den overkraftige gråe feltet mellom overskriften og selve teksten? Eller er den bare til meg? Kanskje noe annet der? Jeg la også merke til at denne hadde vokst grusomt mye siden i går. Glømte bare å komentere det. Det var finere med en tynnere linje. Hmmm, det så jeg ikke her med ie6 , har prøvd å legge height: 1px; i cssen nå, er den tynn igjen? De andre tingene om den feilen, setter jeg i gang med nå Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Den poll knappen nederst var litt vell bred? og kunne du ikke lage siden litt "lengre ned så den går lenger ned mot bunden av skjermen.... som de andre utkastene dine V1 osv? Likte stjerna di! Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Den poll knappen nederst var litt vell bred? og kunne du ikke lage siden litt "lengre ned så den går lenger ned mot bunden av skjermen.... som de andre utkastene dine V1 osv? Likte stjerna di! Dette var fordi V1 hadde et helt forum som innhold. Denne siden vil jo også strekke seg nedover når den for mer innhold poll knappen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå