Nervetattoo Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hva med å la stjernen ha en 100% stjerne-form. Så den går ut over kanten til selve siden. "Out of bounds" effekter er ganske stilig, tror det kan passe egentlig. Og da slipper du den merkelige avrundingen på toppen. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Hva med å la stjernen ha en 100% stjerne-form. Så den går ut over kanten til selve siden. "Out of bounds" effekter er ganske stilig, tror det kan passe egentlig. Og da slipper du den merkelige avrundingen på toppen. Takk for tipene alle sammen Da lager jeg stjernen til 100% stjerne form, litt på utsiden av kanten, og senker opacy på streken over skrifeten i header, så får vi se hvordan det tar seg ut. Endret 27. april 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Da var endingene gjort - Laga en stjerneform i stedet. Åssen tar det seg ut nå? >>> LINK <<< Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) mycket bra !! edit: skriveleif på 2 ord... Endret 27. april 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 mycket bra !!edit: skriveleif på 2 ord... Takk Er det noen flere som har noe og si om designet som det er nå, eller skal jeg gå tilbake til en tidligere versjon ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Er det noen flere som har noe og si om designet som det er nå, eller skal jeg gå tilbake til en tidligere versjon ? Jeg synes du bør forstette å utvikle dette. Det er langt i fra perfekt enda, men en veldig god start på noe som kan bi veldig bra. Falt pladask for den siste stjerneintregreringen, synes det ble veldig bra. Mulig litt svak mørk glow på den sida av stjerna som treffer headerbakgrunnen, synes kanskje at skillet ble litt for brått og rart nå. Tror også at dette designet hadde blitt veldig mye bedre dersom det ikke var en "minisite", men begynner 10-20px fra toppen og strekker seg nedover. Altså ikke vertikalt midtstilling (vet ikke om det er planen, men det kan synes slik utifra fisken). En footer i samme stil som header er heller ikke å forrakte, da den vil avslutte siden pent og pyntelig i stedet for plutselig. Uansett, dette liker jeg. EDIT: Sier ikke nei til litt dummy text heller. Endret 27. april 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Er det noen flere som har noe og si om designet som det er nå, eller skal jeg gå tilbake til en tidligere versjon ? Jeg synes du bør forstette å utvikle dette. Det er langt i fra perfekt enda, men en veldig god start på noe som kan bi veldig bra. Falt pladask for den siste stjerneintregreringen, synes det ble veldig bra. Mulig litt svak mørk glow på den sida av stjerna som treffer headerbakgrunnen, synes kanskje at skillet ble litt for brått og rart nå. Tror også at dette designet hadde blitt veldig mye bedre dersom det ikke var en "minisite", men begynner 10-20px fra toppen og strekker seg nedover. Altså ikke vertikalt midtstilling (vet ikke om det er planen, men det kan synes slik utifra fisken). En footer i samme stil som header er heller ikke å forrakte, da den vil avslutte siden pent og pyntelig i stedet for plutselig. Uansett, dette liker jeg. EDIT: Sier ikke nei til litt dummy text heller. Takk for tipsene, gjør noe med det med en gang: - "strekke" siden, og legge den på toppen - Adde en liten glow rundt stjernen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 - Adde en liten glow rundt stjernen Husk; bare på det området som treffer header. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Er det noen flere som har noe og si om designet som det er nå, eller skal jeg gå tilbake til en tidligere versjon ? Jeg synes du bør forstette å utvikle dette. Det er langt i fra perfekt enda, men en veldig god start på noe som kan bi veldig bra. Falt pladask for den siste stjerneintregreringen, synes det ble veldig bra. Mulig litt svak mørk glow på den sida av stjerna som treffer headerbakgrunnen, synes kanskje at skillet ble litt for brått og rart nå. Tror også at dette designet hadde blitt veldig mye bedre dersom det ikke var en "minisite", men begynner 10-20px fra toppen og strekker seg nedover. Altså ikke vertikalt midtstilling (vet ikke om det er planen, men det kan synes slik utifra fisken). En footer i samme stil som header er heller ikke å forrakte, da den vil avslutte siden pent og pyntelig i stedet for plutselig. Uansett, dette liker jeg. EDIT: Sier ikke nei til litt dummy text heller. , så enig som man kan bli ! Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 - Adde en liten glow rundt stjernen Husk; bare på det området som treffer header. Selfølgelig Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Da var de nye endringen gjort - Lagt en svak glow der stjernen møtes med header. - Plassert tiden på toppen, 10px fra toppen av stjernen. - Strukket siden litt, for å illustrere at den skal utvide seg nedover. - Laga en bedere og mindre brå slutt på siden (footer). Åssen ser det ut nå ? Takker for all kritikk og tips >>> LINK <<< Lenke til kommentar
phanti Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg vil si du traff blink med den footern der. Helt knall Gleder meg til å se hvordan du gjør menyen.. Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Veldig bra side, footer så rett og slett smashing ut! En herlig blandig av simpel og behagelig design. Ingen ting overdrevet eller noe. Stjernen i header så også meget bra ut! Godt jobbet! Gleder meg til å se menyen;) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Damn nice footer!!! Men hva med å skru av aa på teksten nede der... blir veldig uklar når det er aa på den Menyen ja... Den blir spennende å se hvordan du får til.. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Tusen takk for rosen - aa på teksten under footer skal skrus av Har ikke helt bestemt meg for menyen enda, om jeg skal bruke tekst eller knapper, eller hva synes dere passer best til designet ? EDIT --> aa på teksten under footer er nå skrdd av Endret 28. april 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Mye bedre nå Begynner å bli ferdig nok for koding nå synes jeg Er fortsatt spent på hvordan du løser menyen, jeg... Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Mye bedre nå Begynner å bli ferdig nok for koding nå synes jeg Er fortsatt spent på hvordan du løser menyen, jeg... Da begynner jeg med kodingen PHP og CSS, ikke mye html nå lenger =) Though det er et lite problem, overskriften i content boksen bør vel helst ikke være i bildeform, men vis det er tekst, da blir jo det ert lite font problem Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 HTML håper jeg at du fortsatt bruker... HTML = struktur CSS = stil PHP = innhold ja? men table-basert design... DET håper jeg du holder deg unna... (men også bruker tables om du skulle ha et data-skjema eller lign.. DET tables skal bruks til.. ) Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 (endret) HTML håper jeg at du fortsatt bruker... HTML = struktur CSS = stil PHP = innhold ja? men table-basert design... DET håper jeg du holder deg unna... (men også bruker tables om du skulle ha et data-skjema eller lign.. DET tables skal bruks til.. ) ja, bruker jo selfølgelig html , men når man koder selve oppsettet sitter jeg nå med et stilark, ikke med <tr><td></td></tr> ---> etter at jeg lærte meg css layout, kommer jeg ikke til å bruke tables igjen, til oppsettet. Har kommet et stykke med kodinga nå Endret 28. april 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 ---> etter at jeg lærte meg css layout, kommer jeg ikke til å brker table igjen, til oppsettet Har kommet et stykke med kodinga nå Yet another soul saved. Bra at du går over til CSS layout, tabeller blir feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå