Jonas Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hallo Har vært borte litt nå og søstra har brukt pc'en min. Da henne skrudde den på en dag fint den ikke noe av hardiskene mine. Har prøvd å tatt ut alle kablene og plugga de inn igjen, men fortsatt finner den ingen av de. Har hk fått seg et smell eller er det en tilfeldighet at begge hardiskene plutselig feila? Jonas Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Virker jo veldig mistenksomt at begge skulle feile samtig ja. Har du prøvd med andre disker i maskinen? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Har ikke andre disker her nei.. Men siden begge de ikke funker så tror jeg ikke andre funker heller. Må vel være hk som er ødelagt Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 har du sjekka i biose? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Kablene er litt på kryss og tvers her så det var sikkert bare søstra mi som sparka en ide kabel i stykker. Har skifta nå og det funker Lenke til kommentar
Luv Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Har du ikke på side døra på kabinettet ditt? Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 bra du fikk det til igjen hadde nesten samme probleme før, da var den eine ide kontrolleren ødelagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå