Kea Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Therawyn er navnet på den første Characteren min i WoW. Jeg prøvde å finne noe kreativt som ikke hørtes lånt ut eller noe. så tenkte jeg lenge gjennom de forskjellige navnene i bøker som LOTR, og kom frem til Thèrawýn - Thera for short ^^ Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg er utrolig glad i Tolkien. Så nicket mitt er navnet til Merry sin kone Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 En kode vi bruker i militæret. Lenke til kommentar
blixbox Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Prøvde å finne en epostadresse som spilte på Karen Blixen, min favorittforfatter. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har vel hatt nicket i snart 10 år, nå. Jeg var daglig på IRC og fant til sllutt ut at jeg måtte få meg et fast nick. I den perioden brukte jeg _mye_ lue, og elsket å dra ut små dotter av lua som jeg kunne fikle med. Derav LueDotten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå