stasomfaen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Robbern er pga onkelen min alltid har kalt meg Robinson Cruise elns og Robbern, og 92, trenger jeg ikke å nevne vel? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Fetter min heter KongKake på diskusjon.no Og MSg kallet meg for KongKake-fetter og da minimerte jeg det til "KK-f" Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) <3<3 MSg; Mathias Sky g. G'n gir nicket en ny mening; MSG=message eller Monosodiumglutamat (E 621), som er et smaksforsterkende og kreftfremkallende middel ofte funnet i kinamat og grillkrydder. Endret 3. juli 2009 av MSg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 navnet mitt og første bokstav i etternavn.... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Breidablik... Etternamnet mitt... Har alltid kalt meg det på forum o.l. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Jeg gikk på en skole som het Breidablikk. -smash- er fra youtube. De kaller seg smosh og jeg er en fan av det. Også har vi supersmash som er et spill Og vi har smash " Det lønner seg og bare spise en" Det er en combo av alle som er nevnt Måtte ha binnestrek da smash var tatt. Skal forandre til -Smash- Endret 16. juli 2009 av -smash- Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg gikk på en skole som het Breidablikk. -smash- er fra youtube. De kaller seg smosh og jeg er en fan av det. Også har vi supersmash som er et spill Og vi har smash " Det lønner seg og bare spise en" Det er en combo av alle som er nevnt Måtte ha binnestrek da smash var tatt. Skal forandre til -Smash- Ian & Anthony eier! Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Jeg gikk på en skole som het Breidablikk. -smash- er fra youtube. De kaller seg smosh og jeg er en fan av det. Også har vi supersmash som er et spill Og vi har smash " Det lønner seg og bare spise en" Det er en combo av alle som er nevnt Måtte ha binnestrek da smash var tatt. Skal forandre til -Smash- Ian & Anthony eier! Ja De eier Youtube er ikke det samme uten Har nå byttet navn til -Smash- det gamle var -smash- Endret 16. juli 2009 av -Smash- Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Breidablik... Etternamnet mitt... Har alltid kalt meg det på forum o.l. Er ikke det et sted i Trondheim? Eller husker jeg helt feil nå. Stopper ikke trikken der? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Breidablik... Etternamnet mitt... Har alltid kalt meg det på forum o.l. Er ikke det et sted i Trondheim? Eller husker jeg helt feil nå. Stopper ikke trikken der? Bor ikke i trondheim, men det er der hvor jeg bor, i nærheten. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) jaja.. Endret 16. juli 2009 av MSg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Breidablik... Etternamnet mitt... Har alltid kalt meg det på forum o.l. Er ikke det et sted i Trondheim? Eller husker jeg helt feil nå. Stopper ikke trikken der? Jo. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Har ikke peil, men det er visst en hunde-rase i et eller annet språk. Kom egentlig på det selv. Lenke til kommentar
Sanzu Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Om Sanzu på wikipedia. *Utdrag* The Sanzu River (三途の川 Sanzu-no-kawa), or River of Three Crossings, is a Japanese Buddhist tradition and religious belief similar to the River Styx. It is believed that on the way to the afterlife, the dead must cross the river, which is why a Japanese funeral includes placing six coins in the deceased's casket. There is also a saying: "If you take that much money, you're going to drown in the Sanzu River". Endret 17. juli 2009 av Sanzu Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Breidablik... Etternamnet mitt... Har alltid kalt meg det på forum o.l. Er ikke det et sted i Trondheim? Eller husker jeg helt feil nå. Stopper ikke trikken der? Joda, Breidablik er ein stad i Trondheim, forutan å nemne huset til den norrøne guden Balder og eit idrettslag på Island... Endret 17. juli 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
MSg Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 ^^ Vet det, for Wheelman nevne det når vi tok bussen forbi der :b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå