Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

<3<3

MSg; Mathias Sky g. G'n gir nicket en ny mening; MSG=message eller Monosodiumglutamat (E 621), som er et smaksforsterkende og kreftfremkallende middel ofte funnet i kinamat og grillkrydder.

Endret av MSg
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg gikk på en skole som het Breidablikk.

-smash- er fra youtube. De kaller seg smosh og jeg er en fan av det. Også har vi supersmash som er et spill :p Og vi har smash " Det lønner seg og bare spise en" Det er en combo av alle som er nevnt :p

Måtte ha binnestrek da smash var tatt. Skal forandre til -Smash-

Endret av -smash-
Lenke til kommentar

-smash- er fra youtube. De kaller seg smosh og jeg er en fan av det. Også har vi supersmash som er et spill :p Og vi har smash " Det lønner seg og bare spise en" Det er en combo av alle som er nevnt :p

Ian & Anthony eier! :p

Lenke til kommentar

Ian & Anthony eier! :p

Ja :D De eier ;) Youtube er ikke det samme uten ;)

Har nå byttet navn til -Smash- det gamle var -smash-

Endret av -Smash-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Breidablik... Etternamnet mitt... :) Har alltid kalt meg det på forum o.l.

Er ikke det et sted i Trondheim? Eller husker jeg helt feil nå. Stopper ikke trikken der?

Jo.

Lenke til kommentar

Om Sanzu på wikipedia.

*Utdrag*

The Sanzu River (三途の川 Sanzu-no-kawa), or River of Three Crossings, is a Japanese Buddhist tradition and religious belief similar to the River Styx. It is believed that on the way to the afterlife, the dead must cross the river, which is why a Japanese funeral includes placing six coins in the deceased's casket.
There is also a saying: "If you take that much money, you're going to drown in the Sanzu River".
Endret av Sanzu
Lenke til kommentar
Breidablik... Etternamnet mitt... :) Har alltid kalt meg det på forum o.l.

Er ikke det et sted i Trondheim? Eller husker jeg helt feil nå. Stopper ikke trikken der?

Joda, Breidablik er ein stad i Trondheim, forutan å nemne huset til den norrøne guden Balder og eit idrettslag på Island... ;)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...