Makri Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Mitt betyr navnet mitt rett og slett. de to første bokstavene er de to første bokstavene i navnet mitt, mens de tre neste er de tre første i etternavnet mitt. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Emil heter jeg i den "ekte" verdenen. Emil baklengs blir lime. Lime er det engelske ordet for sitron. Saft på grunn av saft. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 @Sitronsaft: Lemon.. ikke lime. Mitt nick betyr egentlig ikke en dritt.. Bare no bullshit jeg fant på Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Greit, det betyr "limettsitron" ? Men likevel.. Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 umuligt kom jeg på fordi jeg skulle legge ut noe jeg trodde var umuligt. hehe Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 "Lemon" er en betegnelse på litt "voksen" fanfiction. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Amerikansk merkenavn på en bestemt lokalbedøvelse. Brukes ofte feilaktig som samlebegrep på bedøvelse i statene. Egentlig tatt fra en sang av Beck, men der er det skrevet på en annen måte og har kanskje en annen betydning. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 mitt nick som er egentlig Darth Vulture(på nettspill) betyr jo egentlig den mørke herren over døden. I og med at darth betyr mørk herre og gribb er ett symbol på døden, eller vokteren over døden i mange kulturer. =) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) "Prometherion" is a portmanteau of Prometheus (Greek: Προμηθεύς; "forethought") and Therion (Greek: θηρίον; "wild animal" or "beast") .Prometherion (/Promethius) (Ancient Greek: Προμηθεύς, "forethought") is a Titan, the son of Iapetus and Themis, and brother to Atlas, Epimetheus and Menoetius. He was a champion of human-kind known for his wily intelligence, who stole fire from Zeus and gave it to mortals Therion, also known as The Beast, is a god found in the mystical system of Thelema Prometherion er også en låt (nr. 3) fra albumet ''The Apostasy'' fra bandet Behemoth. Endret 13. juni 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Nicket mitt er det latinske navnet på denne blomsten. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 [fortellerstemme] *kremt* Historien om "Wuvahef" Det var en gang en liten gutt som bodde hjemme hos moren og faren hans. Gutten likte veldig godt å spille dataspill, og en av vennene hans hadde funnes spillet "Tibia". Dette måtte selvfølgelig prøves ut, så gutten lagde en konto der. Men han måtte også lage en person, siden spillet var et rollespill. Og det første som måtte gjøres da, var å gi figuren et navn. Denne lille gutten klarte ikke å finne på et navn han kunne bruke, men han var heldig, det var nemlig en knapp man kunne trykke på, så kom et tilfeldig navn opp. Og det gjorde gutten, og på skjermen kom det opp, i store sorte bokstaver "Wuvahef". Så gutten spilte og spilte, men ble alltid drept av andre spillere, så han lagde en ny, men det er en annen historie. *Lukker den store eventyrboka* [/fortellerstemme] Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Nicket mitt betyr Sigurdur Normannen. Det er islandsk. Men den jævla greia vil ikkje la meg skrive ð. Og difor blei namnet mitt "Sigur ur Nor lendingurinn" OG DET IRRITERER HELVETE UT AV MEG!! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Nicket mitt kom fra første gang jeg skulle lage en gamer-konto (som var på Steam). Hadde ikke peiling på hva jeg skulle "hete", så jeg fant inspirasjon fra en bok som jeg nettopp hadde lest (Guds brødre tror jeg den het). I den boka var det en mafiaboss som het Nero Wulf Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Betyr det noe? Det kalles *kjedesegenkveldmanharliteågjøre* Endret 15. juni 2009 av Tom Ølboks Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noe jeg ikke kan slutte og le av. En pimpet brødskive... De andre tidligere nickene, der Lord Gryllwotth var tatt fra pondus. Deimos tatt etter en planetbok jeg leste i tidligere alder. Gidder ikke og forklare Deimos, det er jo bare og søke etter det (hint: Gresk mytologi).. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Koworot som i Toro Wok Lenke til kommentar
Melankoli Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Må man være rik for å være lykkelig Jeg er inte rik. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) hm det er jeg litt usikker på hva brukernavnet mitt betyr Neida det er forde Simen er fornavnet mitt og T er det første bokstaven i det første etternavnet mitt og P første bokstaven på det siste etternavnet mitt Endret 24. juni 2009 av simentp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå