WarpX Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Se signatur. X = 10 (warpspeed) Kanskje ikke det mest orginale navnet, men det får være inntil jeg finner på et nytt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Lilium er introsangen til Elfen Lied, en anime, og betyr Lilje. Jeg fiffet det opp med en L til. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Lilium er introsangen til Elfen Lied, en anime, og betyr Lilje. Jeg fiffet det opp med en L til. elfen lied Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Lilium er introsangen til Elfen Lied, en anime, og betyr Lilje. Jeg fiffet det opp med en L til. elfen lied I know <3 Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nicket mitt består av fornavnet mitt + året jeg ble født. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Nicket mitt er formelen for koffein :grin: :grin: Endret 5. april 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nicket mitt er formelen for koffein :grin: :grin: Xanthiner er koselige Koffein er yndlings"stoffet" mitt (aka drug of choice), men theobromin (stimulanten i sjokolade) er også nice. Hvis du vil ha strukturformelen for koffein som avatar i stedet for konoha symbolet, så bare send meg PM Lenke til kommentar
Insense Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 http://www.insensehq.com/ http://www.myspace.com/insense http://no.wikipedia.org/wiki/Insense Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Brukernavnet mitt er det samme som navnet på min nåværende pensjonerte karakter i World of Warcraft Aner ikke hva det betyr, eller om det betyr noe i det hele tatt, men ble forelsket i navnet da jeg greide å klekke det ut Lenke til kommentar
S..hh ahh a a ggrilla Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Namnet mitt er ei letargisk, konfusiansk tolkning av keats mest kjende utsagn. Lenke til kommentar
lolcopter Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg heter Alex, og jeg har lyst på et copter. Er jo selvforklarende da Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jefecito er spansk og betyr "lille høvding". Det er kallenavnet til fotballspilleren på avataren min. Lenke til kommentar
Amerika Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nicket mitt er Navnet mitt, USA for at jeg skal bli gjenkjent i Utvekslingstråden, og 92 er årstallet jeg ble plantet på jorden Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nicket mitt er formelen for koffein :grin: :grin: Hvordan er det du skriver inn brukernavnet ditt hver gang du logger på? Forresten så betyr brukernavnet mitt ingenting bortsett fra at jeg er veldig glad i epler, men jeg har aldri vært på epleslang. Ironisk nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812734 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Sjefen4 var mitt første alias på Runescape og det første jeg brukte på internett også spillte jeg sammen med en kompis som kunne passordet mitt på Runsecape accounten min også fikk jeg meg bronze armor før han og det likte ikke han så han tok alt og det irriterte meg så jeg kom tilbake meg sjefen5 og eide han et par etterpå Endret 28. mai 2009 av Slettet+9812734 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 samebror kan bety mye: SAME - Et urfolk fra Norge, Finland, Svergie og Russland BROR - En bror er en som har samme mor eller far som deg, kjønnet er også gutt ROR - Som i "Ror en båt" RO - En annen definisjon på at det er stille Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Cleaf, liksom slang for Cliph, som vil være en klippe. Jeg er som en klippe, sta og sterk. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Etternavnet på en artist som jeg er stor tilhenger av. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 En kamerat av meg Het Quitro når vi spilte CS sammen for mange år siden. Jeg heter da Magnus - ble naturlig Madeo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå