Fingolfin Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Hehe, vel jeg har også bare lest den en gang *skam*, men jeg skal begynne å lese den på engelsk så fort som mulig. Elsker bare den fantastiske verdenen Tolkien har skapt. Hadde efentlig tenkt å bruke quenya-formen av navnet mitt(jeg heter Ruben) som er Cenyon; Ruben betyr se en sønn på hebraisk og se= cen på quenya, sønn=yon eller yondo på quenya. Hvis noen skulle lure så er Quenya et av de to mest utviklede språkene til Tolkien, og de brukes og refereres til i de bøkene han har skrevet om Midgard. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Denne posten har jeg ikke sett før. Mitt nick kom etter en fisketur (Var en gang for leeeeeeenge siden aktiv i fikseklubb) og ledern viste ikke hva navnet mitt var. Han spurte en kamerat og sa at jeg het Mons Børre. Han skreik og ropte Mons Børre, men jeg sjønte ingen ting (Det sto flere der som jeg ikke kjente). Først ble jeg kalt børre og så kødda de mer det navnet og kom fram til Bøgge. Siden jeg heter Bakken til etternavn (De har kanskje de flestet tippet) så kaller jeg meg Bøgge Bakken. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Nicket mitt er tilldels initialene mine, og tildels en hobby jeg har. Skal også representere en musikkstil (metal for den som ikke har fått med seg det) som jeg liker. Så Dj har jeg ikke brukt for å virke kul, men for de er initialene i fornavnet mitt. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 YBD er en forkortelse for Yoobydoo, som er et nick jeg fant på da jeg var 11 og brukte mIRC for første gang. Hadde faktisk ikke hørt om den idiotiske hunden Scooby-Doo på den tiden, tror det var inspirert av Flintstones eller noe. Uansett fortsatte jeg med å bruke Yoobydoo, fordi det er morro når folk jeg chattet med for mange år siden husker meg og slikt. Er for det meste på DALnet, men da jeg begynte å bruke EFnet der det er maks 9 bokstaver i nickene ble det til YBDborte og lignende. YBD er et greiere nick, kort og enkelt. Nemlig. Lenke til kommentar
occasion Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 occasion --> hadde en engelsk tentamen.... kjedet meg enormt... begynte å bla i ordboka... 'occasion' var litt tøft :smile: betyr anledning; begivenhet; grunn; forårsake; foranledige; bevirke... Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-26 11:10, skrev DjSlayer:Nicket mitt er tilldels initialene mine, og tildels en hobby jeg har. Skal også representere en musikkstil (metal for den som ikke har fått med seg det) som jeg liker. Så Dj har jeg ikke brukt for å virke kul, men for de er initialene i fornavnet mitt. så, du driver å slakter folk på fritida? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 01:54, skrev Cursed: Quote: Den 2002-09-26 11:10, skrev DjSlayer: Nicket mitt er tilldels initialene mine, og tildels en hobby jeg har. Skal også representere en musikkstil (metal for den som ikke har fått med seg det) som jeg liker. Så Dj har jeg ikke brukt for å virke kul, men for de er initialene i fornavnet mitt. så, du driver å slakter folk på fritida? Han mener antageligvis bandet Slayer (håper jeg iallefall :wink: ). South Of Heaven er fortsatt IMO perlen til Araya og kompani! Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Du har så rett RougeFreak, når jeg skulle velge nick så hadde jeg litt vansklig for å velge ogda jeg snudde på hodet så jeg en bilde singel hengenes på veggen med Slayer. Cursed: Det er fisk jeg sløyer som ett resultat som en ivrig sportsfisker Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 ka trur dokke?? hehe.. standard nick overalt... lett å huske :razz: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 hva skal jeg si? Det bare blei sånn.. satt på jobb, kjeda meg, tegna bokstaver med "tagge-skrift" på et ark foran meg. først kom en F.. og så fant jeg ut at a passa ganske bra inntil F.. slik at det blei Fa.. og så kom KE ganske naturlig.. siden jeg var på jakt etter et kort nick, så blei det Fake.. og den passer på meg og.. jeg er en falsk jævel.. en (herodes) falsk jævel..hehe. Lenke til kommentar
Ata Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Nicket jeg har idag baserer seg på navnet Atahualpa. Kom over dette da jeg skrev en oppgave om inkaene på videregående. Direkte oversatt betyr det "Den siste inka", eller videre "den siste fra alpene". Grunnen til at jeg har kuttet ned på nicket har to årsaker: 1. begynte å chatte på irc med fastlinje og trengte å ha på away-scripts o.l. 2. ingen klarte å huske hele nicket (av en eller annen grunn) og dermed kuttet jeg det ned til bare Ata Finurlig nok betyr Ata utifra det jeg skrev først "den siste". Og den tanken liker jeg! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Noen som har hørt om Nostradamus? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Det betyr Mr.Abrahamsen . Nice! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 heter du abrahamsen, kan umulig være noe navn. fondus står btw for kul, kjekk, arrogant, kverulisme og geekisme Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Det gjør det ikke! Sjekka det nettopp med folkeregisteret, de kalte deg "uklok nerd" Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 23:42, skrev MrA|:Det gjør det ikke! Sjekka det nettopp med folkeregisteret, de kalte deg "klok nerd" vet, det er det alle kaller meg Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Ja du er over-kill nerd da . Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 takk for kompleimentet , mangler bare bb :sad: Lenke til kommentar
Johan Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Mitt nick betyr vel heller lite Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Johnan din hermegås, jeg nekter å la deg ta 15 på rad tittelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå