Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen tyrkere fortalte meg at Dokun betyr beføle på tyrkisk men er ikke sikker :mrgreen:

Lurte på hva jeg skulle hete på diablo2 så jeg titta rundt i rommet og satte sammen bokstaver fra forskjellige ord :p D-en kommer fra diablo o-en kommr fra oblivion også husker jeg ikke resten

Lenke til kommentar

Jeg fant etterhvert ut at jeg ville droppe pseudonymer da jeg stort sett ikke har behov for det, og fint kan stå for det jeg skriver. Ettersom Vegard da er opptatt de fleste steder, går jeg stort sett under v3gard - men på HW-forumet var det også opptatt, så da ble det v3g4rd.

Herr Vegard!

Fint navn du har forresten :)

Lenke til kommentar

Moff

Navnet på min fantasi barndomsvenn jeg hadde i femårsalderen

Liten mann med rød bandana, kullsorte øyne og skinnvest

Han dukket opp som pasasjer i forbipasernde busser, i parkerte biler, eller så stod han stille på utsiden av huset til bestemor da jeg var på besøk der.

Heldigvis forsvant han :)

Lenke til kommentar

Hanzi er en forkortelse av navnet mitt som alle jeg kjenner bruker:p Kommer fra navnet Hans, der jeg bare måtte sette inn en Z! 123 kom bare med når jeg hadde dårlig tid og bare "Hanzi" var tatt..

Er det noe jeg hater så er det at du må finne alternative navn fordi det du vil ha er opptatt:p

Lenke til kommentar
Moff

Navnet på min fantasi barndomsvenn jeg hadde i femårsalderen

Liten mann med rød bandana, kullsorte øyne og skinnvest

Han dukket opp som pasasjer i forbipasernde busser, i parkerte biler, eller så stod han stille på utsiden av huset til bestemor da jeg var på besøk der.

Heldigvis forsvant han :)

Creepy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...