Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Pac-Man Et genialt spill Lenke til kommentar
Dokun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen tyrkere fortalte meg at Dokun betyr beføle på tyrkisk men er ikke sikker Lurte på hva jeg skulle hete på diablo2 så jeg titta rundt i rommet og satte sammen bokstaver fra forskjellige ord D-en kommer fra diablo o-en kommr fra oblivion også husker jeg ikke resten Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 The Prophet er en hardstyle/hardcore DJ faktisk. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg fant etterhvert ut at jeg ville droppe pseudonymer da jeg stort sett ikke har behov for det, og fint kan stå for det jeg skriver. Ettersom Vegard da er opptatt de fleste steder, går jeg stort sett under v3gard - men på HW-forumet var det også opptatt, så da ble det v3g4rd. Herr Vegard! Fint navn du har forresten Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Blomsterbob = Absurd + selvironi. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Som de fleste sikkert forstår: Eplebie Fikk det faktisk fra Filmen "Cheats" Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Herr Vegard! Liker nicket ditt, og skulle gjerne gjort det samme selv med mitt eget navn, men da ville jeg blitt seendes ut som en fanboy. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Super sang, og flott tidsfordriv. Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Probin = P + Robin(som er navnet mitt) Altså.. jeg er PRO! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Mutu etter fotball spelaren Adrian Mutu. Tidligare var han fotball-idolet mitt, men det er lenge sidan. Etter det så har eg bare brukt Mutu som kallenavn rundt om Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Vanligvis går jeg under navnet 1447, som kommer fra nerdeuttrykket 1337, men siden det var tatt når jeg ble medlem her, måtte jeg putte noe foran. "President" virket tilstrekkelig. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Go1den3ye Fordi Goldeneye er en bra film, Goldeneye64 er et bra spill, Goldeneye rogue agent er et bra konsept og fordi jeg kun ser på et øye. l337-sp34k for personliggjøring Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Navnet mitt er noe som ble lagd med en eller annen namegenerator til min første wow-char. Fant ikke på noe bedre når jeg joina forumet, så da tok jeg bare det samme navnet Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 ogrheimen, som i Trollheimen. Har aldri vært en av de med villeste fantasi... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Ba'al er en ærestittel og betyr herre eller mester. Endret 18. februar 2009 av Ba'al Lenke til kommentar
Moff Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Moff Navnet på min fantasi barndomsvenn jeg hadde i femårsalderen Liten mann med rød bandana, kullsorte øyne og skinnvest Han dukket opp som pasasjer i forbipasernde busser, i parkerte biler, eller så stod han stille på utsiden av huset til bestemor da jeg var på besøk der. Heldigvis forsvant han Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hanzi er en forkortelse av navnet mitt som alle jeg kjenner bruker:p Kommer fra navnet Hans, der jeg bare måtte sette inn en Z! 123 kom bare med når jeg hadde dårlig tid og bare "Hanzi" var tatt.. Er det noe jeg hater så er det at du må finne alternative navn fordi det du vil ha er opptatt:p Lenke til kommentar
cerice Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Moff Navnet på min fantasi barndomsvenn jeg hadde i femårsalderen Liten mann med rød bandana, kullsorte øyne og skinnvest Han dukket opp som pasasjer i forbipasernde busser, i parkerte biler, eller så stod han stille på utsiden av huset til bestemor da jeg var på besøk der. Heldigvis forsvant han Creepy. Lenke til kommentar
Fuglesnerk Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Fuglesnerk.. hmm.. ingen grunn, fakenick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå