Gå til innhold

Hva betyr nicket ditt?

SirHartge

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg bor i "Åsa" dvs. åsen. Hvilken ås velger jeg ikke å fortelle.

Er forøvrig gutt, derav "boy"

Grunnen til blandingen av norsk og engelsk er at jeg er stolt av stedet jeg bor på (om ikke alle folkene), og ville bruke kallenavnet. Men Åsagutt føler jeg ikke klinger like godt hvilket fikk det til å bli "Åsaboy".

Desverre vises dette kun som "saboy" i gamle CS :)

Forøvrig synes jeg de to "AA" ikke er så værst lenger, men har møtt endel kritikk for det i "Få ditt brukernavn vurdert" alikevel :p

Lenke til kommentar

Jeg spilte et RTS-spill (CnC Generals og Zero Hour) for 6(?) år sida, hvor mange bytta kallenavn hele tida. Det var 2 spilltyper i multiplayer, Custom Match og Quickmatch.

Mange gode spillere spilte Quickmatch for avveksling, og tok det derfor ikke seriøst. Hadde de brukt de vanlige navnene ville de blitt rapportert til Clan Wars-sida, og tapt poeng.

Jeg fant ikke på noe i farta, og prøvde å lage det første og beste nicket jeg fant. Jeg skrev Quickmatch eller noe, og det var for langt nick (eller i bruk?) så jeg korta det bare ned til Quicko.

Nå føler jeg meg for gammel selv til å ha spillenicks, og synes egentlig navnet mitt er litt pinlig, men gidder ikke bytte det, og det er en god unnskyldning til å leve ut min barnslige side, selv om jeg verken er fan av smilies eller dårlige debatter.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Newt32 er et todelt nick, og de to delene kommer fra de to største interessene mine, nemlig film og PC.

Den første delen, Newt, er hentet fra filmen Aliens. Det er navnet til en liten jente i denne filmen.

Aliens-newt.jpg

Newt fra Aliens.

32 kommer i utgangspunktet fra en feilmelding fra Windows 98. Husker ikke helt men jeg tror den var noe som: "Kernel32.dll kunne ikke finnes." Som hele tiden fåresaket at PC'en slo seg av.

profan-error.png

En tilfeldig Krenel32.dll feilmelding.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...