Glennrik Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Forkortning av namnet mitt, Glenn-Eirik. Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg bor i "Åsa" dvs. åsen. Hvilken ås velger jeg ikke å fortelle. Er forøvrig gutt, derav "boy" Grunnen til blandingen av norsk og engelsk er at jeg er stolt av stedet jeg bor på (om ikke alle folkene), og ville bruke kallenavnet. Men Åsagutt føler jeg ikke klinger like godt hvilket fikk det til å bli "Åsaboy". Desverre vises dette kun som "saboy" i gamle CS Forøvrig synes jeg de to "AA" ikke er så værst lenger, men har møtt endel kritikk for det i "Få ditt brukernavn vurdert" alikevel Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Chiasm er artistnavnet til Emileigh Rohn, som har laget b.la deler av soundtracket til Vampire: The Masquerade – Bloodlines (forøvrig et ganske bra RPG). Musikken er så som så, men jeg syns navnet var veldig kult. Har brukt det (eller en variasjon) som hovednick stort sett over alt i noen år nå. Endret 12. januar 2009 av Chiasm Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Rotaxmax er en motor som jeg hadde på gokarten min på den tiden jeg lagde brukeren. Nå har jeg TM- skulle nesten ha bytta navn Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Navnet mitt. Fødselsåret mitt Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Mitt var tøft når jeg gikk i 8. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Nå går du i niende og er mye mer moden? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Mitt var tøft når jeg gikk i 8. Endre det? Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg går i andre gym, og hadde ikke noe andre nick når jeg lagde brukeren.. Går det ann å endre nick? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Går det ann å endre nick? 'Kontrollpanel' --> 'endre visningsnavn'. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jøss, det gikk jo smertefritt Thomas var tatt så jeg slang inn en e. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 ultimatedeskjet Min tidligere printer. Har hatt det siden starten. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Jeg spilte et RTS-spill (CnC Generals og Zero Hour) for 6(?) år sida, hvor mange bytta kallenavn hele tida. Det var 2 spilltyper i multiplayer, Custom Match og Quickmatch. Mange gode spillere spilte Quickmatch for avveksling, og tok det derfor ikke seriøst. Hadde de brukt de vanlige navnene ville de blitt rapportert til Clan Wars-sida, og tapt poeng. Jeg fant ikke på noe i farta, og prøvde å lage det første og beste nicket jeg fant. Jeg skrev Quickmatch eller noe, og det var for langt nick (eller i bruk?) så jeg korta det bare ned til Quicko. Nå føler jeg meg for gammel selv til å ha spillenicks, og synes egentlig navnet mitt er litt pinlig, men gidder ikke bytte det, og det er en god unnskyldning til å leve ut min barnslige side, selv om jeg verken er fan av smilies eller dårlige debatter. Endret 19. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Newt32 er et todelt nick, og de to delene kommer fra de to største interessene mine, nemlig film og PC. Den første delen, Newt, er hentet fra filmen Aliens. Det er navnet til en liten jente i denne filmen. Newt fra Aliens. 32 kommer i utgangspunktet fra en feilmelding fra Windows 98. Husker ikke helt men jeg tror den var noe som: "Kernel32.dll kunne ikke finnes." Som hele tiden fåresaket at PC'en slo seg av. En tilfeldig Krenel32.dll feilmelding. Endret 19. januar 2009 av Newt32 Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kreativt og genialt Newt32. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg fant på mitt når jeg satt og spilte, Random Hero, altså Tilfeldig Helt:P Lenke til kommentar
Gossipme Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg prøvde ut alle andre navn jeg tenkte på, og derfor ble det gossipme siden det var ledig også her.. Er vel ikke noe stor overraskelse at Gossip Girl er favorittserien her Lenke til kommentar
Yanami Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Yanami betyr "en rekke med hus" på japansk. Hvorfor jeg valgte akkurat dette... tja... uttalelsen høres mye bedre ut en selve betydningen. Lenke til kommentar
cerice Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Cerice er en veldig fin farge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå