Hrodebert Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 det er i kode. det betyr at jeg har en hemmelig base i atlanteren, med tilgang på atomvåpen og tannbørster Hva, betyr ditt dette også? Tøft! Mitt betyr nesten det samme... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Snaffle = stjele, vanligvis mat. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 alliha er samansett av dei to første bokstavane frå kvart ledd i navnet mitt Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kuroi-Neko betyr svart katt på japansk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Mikkel betyr Mikkel .. faktisk Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Mimir regnes som den klokeste blant gudene i norrøn mytologi. Vokter av kunnskapens brønn, og Odins høyre hånd. Alltid vært fascinert av han; og navnet klinger bra. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kongen av Entourage! Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) --- Endret 8. januar 2012 av Manerasita Lenke til kommentar
Sovesmurf Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Oversetting av Lazy Smurf Fra Wikipedia: Lazy Smurf is the laziest of all the Smurfs. He spends almost all his time sleeping, either in his bed, a hammock, on the grass, or anywhere, anytime, day or night. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 En kurv man kaster papir i. Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 En kurv man kaster papir i. hvorfor med en ekstra r i nicket, da? tenkte det kanskje var en überdyp og gjennomtenkt mening med det, så måtte bare spørre. skal det gi en fin fulge-purring i lyden kanskje? ( ) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tipper det har noe å gjøre med av navnet 'Papirkurv' har vært opptatt siden 2004, og 'Papirkurrv' ble ikke medlem før i 2007. 'Papirkurv' fra 04 har heller ingen poster; noe som er typisk for de virkelig kule navnene som er opptatt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har egentlig ikke noe spesiell betydning. Er vel ganske åpenbart hva det betyr Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tipper det har noe å gjøre med av navnet 'Papirkurv' har vært opptatt siden 2004, og 'Papirkurrv' ble ikke medlem før i 2007. 'Papirkurv' fra 04 har heller ingen poster; noe som er typisk for de virkelig kule navnene som er opptatt. Godtatt! Noen andre kule navn du kommer på, som er opptatte av brukere som ikke gir lyd(?) fra seg? Skjønner allikevel ikke at det er så fristende å hete "papirkurv" at en vil fremstille seg selv som en svaksynt dyslektiker ; ) well well.. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Tipper det har noe å gjøre med av navnet 'Papirkurv' har vært opptatt siden 2004, og 'Papirkurrv' ble ikke medlem før i 2007. 'Papirkurv' fra 04 har heller ingen poster; noe som er typisk for de virkelig kule navnene som er opptatt. Godtatt! Noen andre kule navn du kommer på, som er opptatte av brukere som ikke gir lyd(?) fra seg? Skjønner allikevel ikke at det er så fristende å hete "papirkurv" at en vil fremstille seg selv som en svaksynt dyslektiker ; ) well well.. Det er et NICK. hvordan fremstiller jeg meg selv som en svaksynt dyslektiker ved å kalle meg Papirkurrv? Og ja, jeg har en ekstra "R" for Papirkurv var opptatt. Skulle gjerne ha byttet til Papirkurven, men jeg må vente, i noen dager, måneder. Viss ikke en moderator kunne ha gjort det? Endret 25. november 2008 av Papirkurrv Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er et NICK. hvordan fremstiller jeg meg selv som en svaksynt dyslektiker ved å kalle meg Papirkurrv? Og ja, jeg har en ekstra "R" for Papirkurv var opptatt. Skulle gjerne ha byttet til Papirkurven, men jeg må vente, i noen dager, måneder. Viss ikke en moderator kunne ha gjort det? Du bare gjør det Svaksynt: du ser ikke hvor doofus det ser ut. Dyslektiker: Sier seg selv. Neida, skal ikke være slem. Het papirkurrv, du Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen andre kule navn du kommer på, som er opptatte av brukere som ikke gir lyd(?) fra seg? lol, scrotum, Gud og batman er jo et par gode eksempler. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 invader zim er en tegneserie fra amerika Lenke til kommentar
Gjest AverageJoe Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Average Joe er betegnelsen på en gjennomsnitts mann i USA den kvinnelige formen er average Jane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå