Dernel Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Dernel-->Erlend enkelt og greit Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 hah, jeg fant nicket mitt når en kompis av meg satt og leste på tabletter som han fant i skapet. 14-tisser som vi var, måtte jo vi selvfølgelig ha med x eller z. Pinex var jo en fin pille, la på en h for at det ikke skal være likt. ohså fikk jeg jo phinex. men bruker det jo aldri nå lengre Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Nicket mitt betyr magisk osteball, noe som jeg kom fram til etter og ha knødd med nickname generator på xbox live i en halvtime Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Danielzu Jeg heter Daniel og zu er tysk prep sombetyr på DanielPÅ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Datasmurf. Kom frem til det på slutten av nittitallet. Jeg var den i klassen som satt mest med data og likte data best, og samtidig var jeg en smurf, altså en liten person med alt for store klær. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg liker ord sammensatt av seksuelt slang og dyr. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Historien er så enkel som at jeg røyker marlboro (dvs, jeg slutta egentlig i går). Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Kenny McCormick er en karakter fra South Park Jeg digger South Park, så enkelt er det edit: gikk frem til mars/april under nicknamet Lazy_Boy som betyr lat gutt (jeg er lat OG gutt, så passa veldig bra) Endret 27. juni 2008 av Kenny McCormick Lenke til kommentar
Petter_1 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg heter Petter og er nr.1 Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg heter Petter og er nr.1 Og nå lagde du en helt ny bruker bare for å svare her? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg har nett skiftet nick, tidligere var tee_c. Skulle egentlig skifte til balle, men det var opptatt, så da ble det ballus . Bruker å si balle istedenfor andre groteske ord, som faen, helvete osv.. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 MKS er initialene i navnet mitt, og 1001 er... Tja, et lett nummer Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 n00b1 skal lzzm står for nooben Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Narrie eller Narith står for Sindre som er navnet mitt! Skrev inn navnet mitt på enn eller annen alve, hobbit, dverg - you name it name translator side, så fikk jeg opp det, og syns det var fengende. Bruker det til nick/kallenavn overalt egentlig, accounter, spill - men vil ikke at folk skal kalle meg det, det blir for drøyt. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Elles har eg et anna kallenavn som eg fikk av noen andre venner av meg ''Møgger'n'' fikk jo faen meg fra de etter en Barnetv serie som heter Magnus Og Myggen! og selfølkelig! heter eg magnus og litt liten! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Tja, bare noe jeg fant på for noen år siden. men viser seg at det er en CS clan som heter det samme? usikker, men har sett Complexity i forbindelse med gaming å sånt iallefall. Men hva det betyr? complext? ikke peiling.. Lenke til kommentar
safags Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 complext betyr ikke en dritt som jeg vet. Skulle egentlig hete greven. men var opptatt så det ble greveen. Mått finne på et navn jeg kunne ha når jeg PWNA venner på lan (H) Og er litt sånn metal dude og en kompis hadde navnet gråfell som er navnet på en viking. Så tenkte litt sånn viking,svart,metal osv. Så så jeg en artikkel om Varg Vikernes AkA GreVen. Syntes det låt tøft og det ble sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå