Brian Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Siste aktivitet: -- Tviler litt på at han er så vledig aktiv da, ikke med brukeren sin allefall. Jeg har tenkt på å sende mail og spørre om bytte, men spørsmålet er om jeg bør gjøre det? Brian vs Brian_N ? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Frohman av Gordon Frohman, parodi på Half-Life helten Gordon Freeman. Du kan lese hele tegneserien i signaturen min. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 men spørsmålet er om jeg bør gjøre det? Brian vs Brian_N ? Ja. Understrek er så ... tja. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg skal skifte nicket mitt til Strifer så fort som mulig. Det er navnet på Cloud Strife med en bend over bare. Hvis man oversetter det så blir det Streifer. https://www.diskusjon.no/index.php?act=User...ODE=dname_start Hvordan gjorde du dette? Hvordan visste du hva jeg skulle kalle meg? Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Baconburger betyr burger med bacon på. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Nicket mitt kommer vel opprinnelig fra Satyricon, begynte med Pyricon, så gikk jeg over til -Pyricon-... Også ble det Pyrion, også -Pyrion- og nå sitter jeg igjen med PyrionZ som brukes over alt der jeg registrerer meg nå... Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Keylar, uttales Kilar som igjen er en barnslig/whatever versjon av Killer altså.."kiiiiilaaar". Kan ikke helt huske hvordan jeg kom fram til det men gammel var jeg ikke og heller ikke veldig kreativ . Lenke til kommentar
frkmac Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Mamma kaller meg det hvis jeg er sta ogsånt . Hihi ^^ Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Humm, vet ikke hvorfor jeg valgte navnet, jeg står for det jeg sier,m ne kan vel ikke alltid garantere for det Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Mitt nick har null mening, bare et tullenavn jeg og en kompis fant på da vi var små og uskyldige. Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Stangern kommer fra Stang, som er mellomnavnet mitt Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Zedneek er vel et av mine tusen kallenavn Skal skjekke om det er mulig å bytte til Zander, som er mitt virkelige navn Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Faces Down er på grunn av Sondre Lerche. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Egilanso er indiansk for: Bleikfeit, flyvende bulldog med vind i håret og arr på låret. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Når jeg var liten (typ 10 år) og spilte CS hadde jeg en jeg ofte møtte på en servers kalt funkmasters som forsvant for gud vet hvor lenge siden. Han kalte seg zinnix, og barnslig som jeg var kopierte jeg det og erstattet i'ene med min egen vri, som ble til zennox. Har beholdt det videre, men jeg er kjent som ebc mange plasser da det er mine initialer. go figure Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Absolutt ingeting, bare fant på noe uten mening da jeg trengte et brukernavn Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hugbees betyr ikke så veldig mye.. Det er et ord superhelten Freakazoid som gikk 0700 på mårran da jeg var rundt 10-15 (og som jeg fortsatt digger) brukte en gang i blandt men som egentlig ikke hadde noen mening. Freakazoid er forresten han kjekke karen i avataren min. urbandictionary.com sier dette om "Hugbees": 1. hugbees Hugbees is a word used at random moments, by Freakazoid fans. It has no real meaning, its just said, almost as an identifier of those who watch freakazoid and those who don't. If a person doesn't know the word/ don't want to say it, people often try getting them to say it anyways. 2. hugbees Best episode of Freakazoid ever \m/hugbees\m/ Hugbees!! Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det betyr forræder, på albansk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå